English

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مازندران مطرح کرد:

خدمت‌رسانی موقوفات مازندران در حوزه‌های علمی و پژوهشی/ وجود وقف هسته‌ای در شهرستان نور

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق بزرگی است که مسئولان باید قدردان این نعمت باشند.

خدمت‌رسانی موقوفات مازندران در حوزه‌های علمی و پژوهشی/ وجود وقف هسته‌ای در شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور اظهار داشت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق بزرگی است که مسئولان باید قدردان این نعمت باشند.

وی با اشاره به وجود نیات مختلف موقوفات در استان مازندران، ادامه داد: در حوزه پژوهش، علم و فناوری، هسته‌ای، تحصیل دانش‌آموزان و مسائل درمانی موقوفاتی داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: مادر شهید جمشیدی فرزندش را وقف نظام و اسلام کرد و پس از شهادت فرزندش، اموالش را هم وقف کرد.

وی خاطرنشان ساخت: در چمستان نور هم واقف خیراندیش پس از ترور شهید فخری‌زاده اموال خود را در امر تحقیق و توسعه هسته‌ای وقف کرد.

حیدری بیان کرد: در حوزه درمان و بهداشت موقوفات متعددی داریم که در زمان شیوع کرونا به کمک کادر پزشکی آمدند و اوقاف از محل این موقوفات تجهیزات درمانی خریداری و به بیمارستان‌ها تحویل داده است.

وی با بیان اینکه با وقف نام و یاد انسان برای همیشه ماندگار می‌شود، گفت: موقوفات دارای خیر و برکات فراوانی هستند که این برکات باید بیشتر به جامعه معرفی شود.

به گزارش موج، در این آیین از تلاش‌های حجت‌الاسلام عیسی توپاحیدری قدردانی و بهزاد صادقی به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور معرفی شد.

بهزاد صادقی پیش از این ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان محمودآباد را بر عهده داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه