English

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خبر داد؛

اجرای بیش از ۶۸ هزار تن آسفالت کلانشهر اصفهان در سال جاری

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از اجرای بیش از 68 هزار تن آسفالت در شهر اصفهان در سال جاری خبر داد.

اجرای بیش از 68 هزار تن آسفالت کلانشهر اصفهان در سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امیرعباس رحمتی گفت: با فعالیت شبانه‌روزی اکیپ‌های پخش آسفالت سازمان عمران، شاهد جهشی چشمگیر در بهبود آسفالت معابر شهر اصفهان بوده‌ایم، چنانکه از ابتدای سال جاری تاکنون تولید آسفالت این سازمان به بیش از 76 هزار تن رسیده و منجر به اجرای بیش از 68 هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر و پروژه‌های شهری بوده است.

وی از استقرار اکیپ‌های اجرای آسفالت در مناطق ۱۵ گانه شهر خبر داد و افزود: این اکیپ‌ها به مناسب‌سازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی می‌پردازند که شامل اکیپهای اجرای روکش آسفالت، آسفالت‌تراشی و لکه‌گیری است.

این مقام مسئول با بیان اینکه فرمول آسفالت استفاده شده، استاندارد و مطابق با آب و هوای شهر اصفهان است، خاطرنشان کرد: علاوه بر کسب تاییدیه آزمایشگاه بتن و آسفالت معاونت عمران شهری شهرداری و همچنین کنترل کیفیت این آسفالت توسط آزمایشگاه این سازمان، کیفیت قیر مصرفی نیز توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کنترل می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان افزود: اجرای آسفالت در معابر تازه تأسیس، آسفالت پروژه‌ها، پل‌ها، لکه‌گیری و درزگیری آسفالت‌های معیوب شامل ترمیم محل نشست‌ها، ترمیم ترک‌های انبساطی و انعکاسی، ترمیم تقاطع‌ها و میادین بخشی از فعالیت‌های اکیپ‌های پخش آسفالت این سازمان است.

رحمتی همچنین خبر داد: در حال حاضر اکیپ‌های اجرای آسفالت‌ در سطح شهر در حال فعالیت هستند و تا جایی که شرایط جوی مساعد باشد تا پایان سال‌ جاری به صورت شبانه روزی نسبت به روکش آسفالت و همچنین ترمیم آسفالت‌های تخریب شده اقدام می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه