English

مهدی چمران:

شهرمشهد چشم و چراغ کشور ما‌ست

رییس شورای شهر تهران بیان کرد: شهرمشهد که چشم و چراغ کشور ما‌ست، توانسته به خوبی نشان دهد که آمادگی کامل را برای مقابله با بحران‌ها داشته و دارد.

شهرمشهد چشم و چراغ کشور ما‌ست

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در سخنانی عنوان کرد: شهرمشهد که چشم و چراغ کشور ما‌ست، توانسته به خوبی نشان دهد که آمادگی کامل را برای مقابله با بحران‌ها داشته و دارد.

چمران این سخنان را در مراسم بهره‌برداری از ایستگاه شماره ۹ آتش نشانی مشهد اظهارکرد و ادامه داد: من نیز امیدوارم همان‌گونه که در بسیاری از مسائل پیشتاز و پیشگام است، در زمینه آتش‌نشانی هم به برکت حضرت رضا(ع) و تلاش و فداکاری شما پیشگام باشد.

رییس شورای شهر تهران همچنین در ادامه این سخنان اضافه کرد: آتش‌نشانان در صف اول خدمت قرار گرفتند و در مواقع خطر و مشکل، جان خودشان را به خطر می‌اندازند تا جان دیگران را از خطر برهاند.

وی متذکر شد: همین امر جایگاه آنان را در نزد خداوند و مردم، بالا، بزرگ و ارزشمند کرده است و نیرو‌های آتش‌نشانی در کشور و در شهر مشهد هم فعالیت خوبی دارند و امیدوارم با مدیریت مسئولین و مدیریت شهرداری ، خدمات ویژه خودشان را به مردم ارائه بدهند.

چمران در خاتمه تصریح کرد: آمادگی هر شهری را با چند چیز می‌توان بررسی کرد که یکی از این آمادگی‌ها، سازمان آتش‌نشانی است، این سازمان در بحران‌ها و شرایط مختلف وارد عرصه شده و کار عملیاتی جدی انجام می‌دهد، عملیاتی که به ثانیه‌ها ارتباط دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی