English

رییس شورای شهر البرز :

جمع آوری پسماندهای کرج نیازمند اصلاح است

رییس شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به خسارت بار بودن طرح جمع آوری سبدهای زباله که که از سال ۹۹ اجرایی شد، اعلام کرد: روش جمع آوری پسماندهای شهرکرج نیازمند اصلاح و بهبود است.

جمع آوری پسماندهای کرج نیازمند اصلاح است

به گزارش خبرگزاری موج البرز، علی قاسمپور گفت: حوزه خدمات شهری شهرداری  پیشانی عملکردی شهرداری کرج بوده و مردم  نحوه خدمات مدیریت شهری را نظاره و قضاوت می کنند. وی ادامه داد:  امروز بسیار نازیبا و ناپسند است که طرح جمع آوری سبد های زباله شهر کرج  از سال ۹۹ آغاز وتا شهریور ۱۴۰۱ ادامه داشته اما اگر این طرح  خوب بوده و قابل دفاع چرا برای مردم خسارت و هزینه به بار آورده است؟ قاسمپور گفت : ذخیره سازی موقت زباله برای مردم و شهر کرج  معضل شده و شهرداری می بایست هر چه سریع تر برابر با جلسات هفته قبل و مهر ماه طرح  جدید را بر اساس نقاط ، جمعیت و تراکم ارائه و سریع تر تدبیر و برنامه ریزی کند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت :هیچ چیز ی در این زمینه قابل قبول نیست؛ نگهداشت شهر حداقل وظیفه شهرداری است که متاسفانه با همین حداقل ها دچار مشکل هستیم. وی ادامه داد:  پرداختن به ورودی های شهر و حذف نازیبایی ها از مواردی است که با حضور اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری باید این موضوع را مدیریت کنیم  چرا که علی رغم دستورات صادره کار خاصی رقم نخورده که باعث تاسف است.

وی  دربخش دیگری از سخنانش گفت: شهر نباید معطل تصمیمات شورا بماند می بایست برای آینده شهر تصمیم لازم ، قانونی و قاطع و برابر مقررات را اخذ کنیم. قاسمپور افزود: هر گونه خبر، تحلیل و موضوع از مبادی غیر رسمی مورد تایید شورا نیست مگر اینکه سخنگوی شورا به نمایندنگی از شورا این را اعلام کند.

وی با اشاره به موضوع انتخاب شهردار کرج گفت : امروز در شورا قرار است تصمیمی گرفته شود و نظر و آرای اکثریت اعضای شورا مورد احترام است  چرا که این افراد نمایندگان مردم هستند و نظرآنها  باید مورد احترام همه قرار بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه