English

یعقوبعلی نظری:

آغاز ساعات کاری ادارات مشهد از ۹ مهرماه، هشت صبح خواهد بود

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ساعت کاری ادارات شهر مشهد برای خدمت رسانی به مردم از روز شنبه، ۹ مهرماه تا پایان این ماه با هدف کاهش بار ترافیک از ساعت هشت صبح آغاز خواهد شد.

آغاز ساعات کاری ادارات مشهد از ۹ مهرماه، هشت صبح خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: ساعت کاری ادارات شهر مشهد برای خدمت رسانی به مردم از روز شنبه، ۹ مهرماه تا پایان این ماه با هدف کاهش بار ترافیک از ساعت هشت صبح آغاز خواهد شد.

یعقوبعلی نظری این سخنان را در جلسه هماهنگی ترافیک استان اظهار کرد و ادامه داد: بر همین اساس ساعت فعالیت بانک‌های استان ساعت ۶.۳۰  صبح ، مدارس متوسطه ۷ صبح و مدارس ابتدایی از ساعت ۷.۳۰ صبح آغاز می شود.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: با توجه به اینکه نیاز است ترافیک صبحگاهی به گونه‌ای کنترل شود تا ضمن تقسیم عبور و مرور مردمی شاهد ترافیک روان در سطح شهر مشهد باشیم، بر همین اساس لازم است تا ملاحظاتی همچون مراجعات مردمی به ادارات و حضور دانش‌آموزان در مدارس نیز مد نظر باشد.

وی همچنین تاکید کرد: همچنین برخی از خانواده‌ها با توجه به هزینه سرویس مدارس ، قصد رساندن فرزندان خود به مدارس را دارند و این موضوع خود باعث افزایش ترافیک و در نهایت آلودگی بیشتر هوا خواهد بود و بر همین اساس آغاز فعالیت در ساعت‌های مختلف می‌تواند بار ترافیکی را کاهش دهد.

استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: زمان طلوع خورشید در خراسان رضوی نسبت به مناطق مرکزی و غربی کشور زودتر رخ می دهد و بر همین اساس تجربه ما متفاوت از سایر نقاط کشور خواهد بود و با این تغییر ساعت کاری امیدواریم شاهد کاهش ترافیک عصرگاهی و شبانگاهی در شهر مشهد باشیم.

نظری در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: در این مدت باید تجربه به دست آمده به دقت مورد کارشناسی قرار گیرد تا ضمن رفع مشکلات بتوانیم شاهد رفت و آمد بدون دغدغه در سطح کلانشهر مشهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه