English

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

آگاهی و جهاد علمی دانش آموزان و دانشجویان خنثی کننده توطئه‌ها است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی به مناسبت بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید، گفت: آگاهی و جهاد علمی دانش آموزان و دانشجویان در کنار معلمان و اساتید، خنثی کننده توطئه‌ها است.

آگاهی و جهاد علمی دانش آموزان و دانشجویان خنثی کننده توطئه‌ها است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی به مناسبت بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید، گفت: آگاهی و جهاد علمی دانش آموزان و دانشجویان در کنار معلمان و اساتید، خنثی کننده توطئه‌ها است.

در این پیام آمده است:خداوند را شاکریم که باز هم با گذشت سختی‌ها و تلخی‌های دو سال اخیر شاهد حضور شما نوگلان و معلمان عزیز در مدارس هستیم و قطعا علم و تقوا و شعور انقلابی شما پیشرفت و موفقیت پیش از موعد را به ارمغان خواهد آورد.

اتحاد و همدلی فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان در تمامی عرصه‌ها ستودنی است و با توکل بر خدا، پیروی از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله عالی)، همراهی مسئولان و کوشش شما عزیزان، شاهد رشد و شکوفایی در عرصه تعلیم و تربیت به عنوان بنیادی ترین نهاد کشور خواهیم بود و علم و آگاهی و جهاد علمی شما دانش آموزان و دانشجویان در کنار معلمان و اساتید خنثی کننده تمام توطئه‌های بیگانگان است.

هر علمی که برای مردم و جامعه مفید است ارزشمند است و نمونه عینی آن را در دوران کرونا شاهد بوده‌ایم که چگونه علم و عمل اسلامی در کشورمان بیماری منحوس را خنثی کرد و موجب اقتدار و عزت و استقلال کشور شد.

اینجانب سال جدید را به همه شما تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت تبریک عرض نموده و موفقیت شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت و توفیقات روزافزون برای خدمتگزاران نظام مقدس اسلام را از خداوند مسألت می‌نمایم و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و شهدای عرصه تعلیم تربیت را گرامی می‌دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه