English

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد؛

بهسازی سامانه گرمایشی ۲۸۲ مدرسه در آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی، از بهسازی سامانه گرمایشی ۲۸۲ مدرسه در استان خبر داد و گفت: برای بهسازی این سامانه گرمایشی ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بهسازی سامانه گرمایشی ۲۸۲ مدرسه در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، نادر کمالی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی اظهار کرد: این شرکت عملیات استانداردسازی سامانه های گرمایشی شامل جایگزینی و تامین موتورخانه، نصب پکیج، نصب بخاری های هرموتیک با راندمان بسیار بالا در ۱۸ شهرستان استان را با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس انجام داده است.

وی افزود: با انعقاد سند همکاری مابین شرکت ملّی گاز ایران و شرکت بهینه سازی مصرف انرژی بستر و زمینه همکاری بسیار مناسبی فراهم شده که می توان با بهره گیری از این تفاهم نامه سامانه گرمایشی غیر استاندارد مدارس استان را بهسازی و احتمال خطرآفرینی را به حداقل ممکن رساند.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام و معرفی مدارس نسبت به استانداردسازی سامانه های گرمایشی اقدام می شود، اظهارکرد: در صورت تدوام همکاری بیش از پیش آموزش و پرورش استان، این شرکت آمادگی دارد سامانه گرمایشی تمامی مدارس مشمول طرح را با استانداردهای مربوطه منطبق کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه