English

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران خبر داد؛

رشد چهار برابری اعتبارات عمرانی کانون پرورش فکری مازندران در سال ۱۴۰۱

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از رشد چهار برابری اعتبارات عمرانی این کانون در سال 1401 خبر داد.

رشد چهار برابری اعتبارات عمرانی کانون پرورش فکری مازندران در سال 1401

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدعلی یزدان‌شناس مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با اعلام این خبر اظهار داشت: سال 1400 نزدیک به 19 میلیارد ریال اعتبار عمرانی مصوب داشتیم که از این رقم 100درصد اعتبار تخصیصی جذب شد و این اعتبار برای امور تعمیرات ساختمان‌ها و تجهیز مراکز فرهنگی هنری به امکانات سخت افزاری لازم و توسعه و تکمیل امور ساختمانی مصرف شد.

وی با اشاره به اینکه امسال جهش قابل توجهی در تصویب اعتبارات کانون پرورش فکری استان مازندران داشتیم؛ از پیگیری‌های مجدانه‌ معاون اداری مالی این کانون در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداری‌های شهرستان‌ها و اهتمام مسئولان مراکز فرهنگی هنری استان از فرمانداری‌ها تقدیر کرد و ادامه داد: رقم اعتبار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران در سال 1401 به بیش از 80 میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران افزود: از این اعتبار، 20 میلیارد ریال به صورت ویژه به پروژه احداث مرکز فرهنگی هنری نشتارود تخصیص یافت که در موافقت‌نامه اداره کل نوسازی و تجهیز مداری به عنوان دستگاه مجری پروژه مذکور لحاظ شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با این شرایط، امور عمرانی و سخت افزاری مربوط به مراکز فرهنگی و هنری کانون مازندران در سال جاری در صورت تخصیص مناسب از سوی دولت محترم، با شرایط بهتر به نسبت گذشته توسعه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه