English

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران خبر داد؛

مازندران؛ میزبان بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت: مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در مازندران برگزار می‌شود.

مازندران؛ میزبان بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدعلی یزدان شناس در جلسه شورای فرهنگی استان با اشاره به اعلام انتشار فراخوان بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و آغاز به کار دبیرخانه مرحله استانی این رویداد در مازندران به شیوه نامه ابلاغی این جشنواره، اظهار داشت: این رویداد بین المللی با شعار «قصه، صدای زندگی است» در سه بخش رقابتی، غیر رقابتی و علمی برگزار می‌شود.

وی به بخش‌های این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: بخش «رقابتی» شامل بخش قصه‌گویی ملی، بخش قصه‌گویی بین‌المللی، بخش قصه‌گویی آیینی‌سنتی، بخش قصه‌گویی زبان اشاره، بخش قصه‌گویی 90 ثانیه‌ای قصه زندگی من و بخش پادکست قصه‌گویی خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران افزود: بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همانند سال پیش با محور‌های موضوعی امید‌ها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خود گذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) برگزار خواهد شد و بخش «غیررقابتی» با عنوان «قصه‌گویی برگزیدگان» و بخش «علمی» این رویداد فرهنگی در بخش‌های جستار، مقاله علمی، کتاب و پایان‌نامه/ رساله برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند، تصریح کرد: دبیرخانه استانی این رویداد بزرگ در کانون مازندران راه اندازی شد.

یزدان شناس با اشاره به فرهنگی غنی استان مازندران و آداب و رسوم و سنن این دیار، خطاب به همکاران خود در این اداره کل و مراکز فرهنگی هنری استان ابراز امیدواری کرد: ظرفیت‌های لازم برای معرفی و برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در بخش استانی تسهیل شود.

به گزارش موج؛ علاقه‌مندان جهت ارتباط با دبیرخانه استانی و کسب اطلاعات بیشتر از این جشنواره می‌توانند به نشانی ساری، خیابان رودکی، جنب بوستان کوشاسنگ، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران مراجعه نموده و یا با شماره تلفن: ۰۱۱۳۳۶۰۸۷۶۴ تماس حاصل کنند.

آیین اختتامیه بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه