English

مسئول هیئت رزمندگان اسلام روستای حسین آباد خبر داد؛

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای گمنام و ۲۰ شهید در حسین آباد شهرستان آران و بیدگل

مسئول هیئت رزمندگان اسلام روستای حسین آباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای گمنام و ۲۰ شهید دفاع مقدس این روستا خبر داد.

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای گمنام و ۲۰ شهید در حسین آباد شهرستان آران و بیدگل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، قربانعلی اکبری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ورحلت پیامبر اکرم (ص)و شهادت امام حسن مجتبی (ع)گفت:هم چنین در این مراسم معنوی، مداح اهل بیت کربلایی محمد ترکان به نوحه خوانی و مدیحه سرائی که با استقبال پرشور و بی نظیر عاشقان و دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت همراه بود.

وی افزود: روستای حسین آباد کویر ازتوابع شهرستان آران وبیدگل، ۲۰ شهید گلگون کفن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم نموده و همواره میزبان ۳ شهید گمنام نیز میباشد.

قربانعلی اکبری در ادامه بیان داشت: روایتگری، قرائت وصیت نامه شهدا از دیگر برنامه های این یادواره بود.

 وی هم چنان خاطر نشان کرد: هیات رزمندگان اسلام توانسته در حفظ ارزش ها وآثار  والای شهداء تاثیر بسزایی را اعمال و در جبهه فرهنگ شهادت اقدامات زیادی را انجام داده است

خاطره گویی جنگ در هفته دفاع مقدس با لهجه شیرین نجف آبادی

همیشه شنیدن خاطرات جنگ و مبارزه شیرمردان ایرانی از آب و خاک و ناموس، مخصوصا خاطرات اسارت رزمندگان ایرانی در زندان های عراق بیانگر استقامت این شیرمردان بوده که در این مراسم نیز سردار علی اصغر حبیبی جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس به خاطره گویی و روایت گری هشت سال دفاع مقدس با لهجه شیرین نجف آبادی پرداخت.

این مراسم که در حسین آباد به همت هیئت رزمندگان اسلام و با حضور سردار علی اصغر حبیبی جانباز و آزاده  هشت سال دفاع مقدس نجف آباد،سرهنگ حسین دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و رزاقی رئیس دادگستری آران و بیدگل و فرمانده حوزه بخش کویرات  برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه