English

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تشریح کرد؛

برنامه‌های عملیاتی گسترش زیرساخت‌های فضای سبز در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان برنامه‌های عملیاتی منطقه 12 شهرداری اصفهان در حوزه فضای سبز را تشریح کرد.

برنامه‌های عملیاتی گسترش زیرساخت‌های فضای سبز در منطقه 12 شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجید عرفان منش در این باره اظهار کرد: در این راستا ساماندهی پارک فدک، قدس، ملت و عاشق آباد شروع شده و تا یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین احداث شبکه آبیاری تحت فشار خیابان مهدیه، تکمیل شبکه توزیع خیابان امام خمینی(ره)، راه اندازی چاه خیابان عطاء الملک، تعمیر و تجهیز چاه پارک مادر و خاک ریزی مربوط به عملیات توسعه پارک مادر به مساحت ۸ هزار متر مربع انجام شده است.

عرفان منش افزود: پارک کیمیا در خیابان بنت ‌الهدی صدر نیز به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع احداث و در اختیار شهروندان شهرک نگین قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از آغاز ساماندهی و بهسازی پارک‌های ملت، ملک‌شهر، شمشاد، حکمت، محمود آباد و امین آباد با اعتباری بالغ بر 950 میلیون تومان خبر داد و تأکید کرد: این پروژه‌ها نیز تا پایان فصل پاییز تکمیل خواهد شد.

عرفان منش افزود: توسعه شبکه آبیاری تحت فشار در پارک‌های خراسانی و خیابان مهدیه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و سی صد میلیون تومان آغاز شده و تا پایان آبان به بهره برداری خواهد رسید.

او اضافه کرد: همچنین بهبود روش‌های آبیاری در فضای سبز شهرک قدس، اتوبان آزادگان و پارک استقلال از دیگر طرح‌هایی است که با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان در دست اقدام است.

به گفته مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان احداث کلکتور انتقال آب اتوبان معلم به طول ۵۰۰۰ هزار متر نیز از دیگر پروژه‌های در دست اقدام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه