English

حسین مختاری:

شبکه مستقل آبیاری فضای سبز منجر به کاهش تردد تانکرها و آلودگی هوا است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد بیان کرد: اجرای شبکه مستقل آبیاری فضای سبز، منجر به کاهش تردد تانکر‌های آبرسانی، تصادفات و آلودگی هوا خواهد شد.

شبکه مستقل آبیاری فضای سبز منجر به کاهش تردد تانکرها و آلودگی هوا است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین مختاری مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد در خبری اعلام کرد: ۵۴ کیلومتربه خط انتقال شبکه آب خام در دوره ششم مدیریت شهری افزوده شد.

مختاری در ادامه گفت: با انتقال آب خام، از منابع آبی پایدار به‌صورت بهینه استفاده می‌شود و کیفیت آب در آبیاری فضای سبز نیز افزایش پیدا می‌کند و فاز یک جداسازی آب شرب از خام خط انتقال آب از شرق مشهد به غرب مشهد (از پارک بهشت تا لادن ۳۴) به اتمام رسیده است.

وی همچنین افزود: شبکه توزیع در کل منطقه ۱۰ و قسمت عمده‌ای از منطقه ۱۲ اجرا و زیر پوشش شبکه جداسازی قرار گرفته است همچنین تاکنون ۱۵۹ کیلومتر از مناطق ۹ و ۱۱ نیزتحت پوشش شبکه جداسازی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد اظهار کرد: اجرای پروژه شبکه مستقل آبیاری فضای سبز با هدف بهره‌گیری از منابع آبی غیرشرب، منجر به کاهش تردد تانکر‌های آبرسانی در سطح شهر خواهد شد.

مختاری در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: متعاقب این مورد نیز کاهش تصادفات و آلودگی هوا و کاهش مصرف آب شرب در فضای سبز شده و با تزریق پساب حاصل از تصفیه‌خانه‌ها منجر به حفظ منابع آب‌های زیرزمینی در دشت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه