English

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خبر داد؛

اختصاص ۴۸ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور محمودآباد

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از اختصاص حدود ۴۸ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های محله‌محور محمودآباد خبر داد.

اختصاص ۴۸ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی‌اکبر رسالت در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اعتبار حدود ۴۸ میلیارد ریال برای پروژه‌های محله‌محور محمودآباد گفت: برخی از آنها شامل نوسازی و بازسازی جداول و پیاده‌روهای با هزینه ۸.۵ میلیارد ریال، احداث شبکه دفع آب‌های سطحی معابر با هزینه 5 میلیارد ریال، مساعدت در تکمیل ذکرخانه با اعتبار 3 میلیارد ریال و ترمیم و روکش آسفالت معابر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره باینکه محله‌های محمود آباد و عاشق آباد محله‌های محور منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان است، بیان  داشت: ترمیم بافت‌های فرسوده، ایجاد چمن مصنوعی در منطقه مهدیه، ترمیم میدان اصلی منطقه عاشق آباد، ایجاد فضای سبز و آزاد سازی معابر از جمله برنامه‌های پیش رو در این مناطق است.

این مقام مسئول ادامه داد: محله محمودآباد با مساحتی حدود ۸۱ هکتار، جمعیتی حدود ۵۵۰۰ نفر دارد و تراکم جمعیتی آن ۶۹ نفر در هکتار است که مجاورت این محله با کارخانه‌های سنگ‌بری و تبعات زیست‌محیطی و آلایندگی این کارخانه‌ها، مشکلاتی را برای ساکنان محله ایجاد کرده است.

رسالت گفت: پروژه بهسازی محدوده و اصلاح پارک محمودآباد هم با اعتبار ۱۲ میلیارد ریالی شهرداری این منطقه توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز در حال بررسی است.

مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان با بیان اینکه محله عاشق‌آباد  نیز یکی از محله‌های مورد نظر برای موضوع محله‌محوری منطقه ۱۲ است، توضیح کرد: برای محله عاشق‌آباد ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۱ میلیارد ریال در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت.

وی ادامه داد: محله عاشق آباد بالغ بر ۱۶ هزار نفر جمعیت دارد و از مساحت حدود ۲۶۰ هکتاری آن، ۸۹ هکتار معادل حدود ۳۴ درصد از مساحت محله را پهنه بافت فرسوده مصوب تشکیل داده است.

رسالت با بیان اینکه ورزشگاه عاشق آباد شاخص‌ترین پروژه عمرانی در این منطقه است، گفت: این ورزشگاه با بودجه ۱۱ میلیاردی و ۷۰۰ متر زیر بنا تا اوایل سال آینده افتتاح می شود.

این مقام مسئول در خصوص پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: بزرگترین پروژه عمرانی در این منطقه پروژه میدان علیخانی با مساحت ۵ هزار متر است که می‌تواند مستعد سرمایه گذاری باشد.

وی ادامه داد: از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان پروژه بزرگراه معلم مشترک با منطقه ۷ است که تا آخر شهریورماه امسال تکمیل می شود و پروژه خیابان صنعتگران به طول ۵۵۰ و عرض ۲۷ متر با بودجه ۵۳ میلیارد ریالی در منطقه 12 اصفهان است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: ورزشگاه چندمنظوره هاشم آباد با ۷۰۰ مترمربع زمین و ۱۱ میلیارد تومان بودجه از پروژه های مهمی است که همزمان با دهه فجر سال جاری یا اوایل سال آینده در منطقه هاشم آباد احداث می‌شود.

علی اکبر رسالت در خصوص پروژه‌های حمل و نقل و ترافیک در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: اصلاح هندسی خیابان بهارستان، تسهیلات حمل و نقل عمومی و خط کشی معابر از جمله اقدامات شهرداری در این منطقه است.

به گزارش موج؛ منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با مساحت هشت هزار و ۲۲۳ هکتار از شمال به تقاطع بزرگراه آزادگان و جاده دیسمان در امتداد جاده دیسمان تا پل گز، از جنوب به امتداد خیابان بهارستان از تقاطع کاوه تا تقاطع خیابان امام خمینی، از شرق به پل گز در محور بزرگراه معلم و خیابان کاوه تا سه راه ملک شهر (تقاطع خیابان بهارستان) و از غرب به محور خیابان امام خمینی از تقاطع خیابان بهارستان و محور بزرگراه آزادگان تا تقاطع جاده دیسمان محدود می‌شود.

شهرداری 12 (1)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی