English

با حضور شهردار اصفهان ؛

پارک سوار عاشق آباد در اصفهان افتتاح شد

پارک سوار عاشق آباد به مساحت ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع با مبلغ اجرایی ۵۸ میلیارد ریال و مبلغ تملک ۴۵۰ میلیارد ریال با حضور شهردار اصفهان افتتاح شد.

پارک سوار عاشق آباد در اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، شهردار اصفهان در برنامه  " هر یکشنبه، یک افتتاح" ضمن گرامیداشت دهه فجر و میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: طی یکی دو سال گذشته با همت و تلاش مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان اقدامات بسیار خوبی برای این منطقه انجام گرفته است. وقتی به مردم قول می دهیم که تا سه ماه آینده خیابان آرمان احداث می شود و امروز بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و خواسته مردم در خصوص این خیابان تحویل مردم می شود به معنای این است که رضایت مردم حاصل شده و کاری در راستای خدمت به شهروندان صورت گرفته است.

قدرت اله نوروزی با بیان اینکه در منطقه 12، 12 پروژه کلنگ زنی و افتتاح شد، تصریح کرد: عدد 12 امروز پر از خیر و برکت برای مردم این منطقه است، امروز 7 پروژه افتتاح و 5 پروژه نیز کلنگ زنی شد، 5 پروژه ای که امروز کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد تا پایان سال 99 به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: یکی از پروژه هایی که امروز افتتاح شد پارک سوار عاشق آباد است، این پایانه در ابتدای خط مترو (ایستگاه قدس) قرار دارد که در پایان خط یک مترو (ایستگاه صفه) نیز پارک سوار دیگری با نام صفه احداث شده است. احداث پارک سوارها حرکت زیبایی است که طی دو سال گذشته رقم خورده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پارک سوار عاشق آباد سال گذشته کلنگ زنی شد، افزود: کلنگ پارک سوار صفه نیز سال 98  به زمین زده شد و امروز هر دوی این پایانه ها فضایی را برای شهروندان ایجاد کرده تا هر فردی که قصد دارد ماشین خود را در این پایانه ها پارک کند این کار را انجام و با استفاده از مترو در آن سوی شهر کارهای خود را انجام دهد.

وی اضافه کرد: ما در اصفهان می خواهیم همه دروازه های ورودی شهر اینگونه شود، اگر پایانه اندیشه ساخته شده و اگر قرار است در دارک و یا در کنار پایانه کاوه، پارک سواری ساخته شود برای این است که ترددها در شهر کمتر شده و استفاده بهینه از مترو صورت بگیرد. در پارک سوار عاشق آباد هم افراد می توانند خودروی خود را در این محل پارک و سپس از مترو استفاده کنند، علاوه بر این پارک سوار عاشق آباد محل تبادل خط های اتوبوس بوده و امکانات دیگری نیز در آن فراهم شده که جا دارد بابت این زحمات به همه مدیران و دست اندرکاران خسته نباشید بگویم.

نوروزی، انجام این اقدامات را ناشی از یک هم افزایی و اشتراک مساعی میان مدیران شهری با زیرمجموعه خود و مردم ذکر کرد و گفت: برای هر اقدامی اگر همکاری، تعاون و همدلی صورت گرفت اتفاقات بزرگی برای شهر اصفهان مانند برنامه های "هر یکشنبه یک افتتاح" رقم می خورد و دستاوردهای بزرگی تقدیم مردم اصفهان می شود.

شهردار اصفهان تاکید کرد: 7 پروژه امروز با هزینه ای بالغ بر 100 میلیارد تومان در این منطقه به بهره برداری رسید و برای 5 پروژه دیگر نیز که عملیات اجرایی آن امروز آغاز شد حدود 40 میلیارد تومان دیگر تا پایان سال در این منطقه هزینه می شود. انجام این اقدامات می تواند تا حدودی فاصله میان محله های کمتر برخوردار را با محلات برخوردار کمتر کند، اینها توفیق بزرگی است که نصیب مردم این شهر می شود.

به گزارش موج؛ از دیگر پروژه‌های منطقه ۱۲ خیابان‌سازی محور اتصالی محلات عاشق‌آباد و شهرک مهدیه به شهرک امیرکبیر به طول یک هزار و ۱۰۰ متر با مبلغ اجرای ۱۵ میلیارد ریال، خیابان‌سازی خیابان فیروزه و ساماندهی خیابان معرفت با مبلغ اجرایی ۱۵ میلیارد ریال، پل عابر پیاده خیابان کاوه با مبلغ اجرا ۱۷ میلیارد ریال و ۵۶ متر طول دهانه، خیابان سازی محور اتصالی شهرک مهدیه به خیابان مینو و کندرو خیابان امام خمینی حد فاصل خیابان ۱۲ بهمن تا خیابان زرین با مبلغ اجرای هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و مبلغ تملک ۷۲ میلیارد ریال است.

همچنین با حضور شهردار اصفهان کلنگ‌زنی پروژه‌های خیابان ۱۲ بهمن به طول ۵۵۰ و عرض ۲۴ متر با مبلغ اجرا ۱۷ میلیارد ریال و مبلغ آزادسازی ۶۶ میلیارد ریال، خیابان‌سازی خیابان کار و کارگر و قائم مقام با مبلغ ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، پارک سه هزار مترمربعی حکمت با مبلغ اجرای شش میلیارد ریال و مبلغ تملک ۱۵۰ میلیارد ریال انجام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه