English

وزیر بهداشت بیان کرد؛

حضور خادمان حوزه سلامت برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده رضوی

وزیر بهداشت بیان کرد: در دهه پایانی ماه صفر، تدابیر ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده رضوی، با مشارکت خادمان حوزه سلامت اندیشیده شده است.

حضور خادمان حوزه سلامت برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سخنانی عنوان کرد: در دهه پایانی ماه صفر، تدابیر ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده رضوی، با مشارکت خادمان حوزه سلامت اندیشیده شده است.

عین‌اللهی این سخنان را در حاشیه بازدید از ایستگاه سلامت روستای ابرش در کیلومتر ۶۰ محور نیشابور به مشهد اظهار کرد و ادامه داد: در ماموریت ویژه این دهه،۱۵۰ ایستگاه سلامت با ۵۰۰ دستگاه آمبولانس و ۱۲۰۰ نیروی بهداشتی و درمانی حضور دارند تا در صورت نیاز خدمت‌رسانی لازم را به زائران پیاده امام رضا (ع) داشته باشند.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی متذکر شد: هرچند در تمامی مسیر‌های منتهی به مشهد، خادمان حوزه سلامت حضور دارند، اما به خاطر آنکه تردد اکثر زائران پیاده از جاده نیشابور است، در این مسیر ایستگاه‌ها، تجهیزات و نیرو‌های بیشتری داریم.

وی افزود: امسال تدابیر ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به زائران پیاده رضوی در دهه پایانی ماه صفر با مشارکت تمامی خادمان حوزه سلامت در سطح کشور و با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان دانشگاه میزبان صورت پذیرفته است.

عین‌اللهی در این بازدید دکتر عین‌الهی ضمن بررسی آخرین وضعیت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، دارویی و اورژانسی، در یادمان شهدای دفاع مقدس حضور پیدا کرد و با قرائت فاتحه نام و یاد شهدای والامقام را گرامی داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه