English

وزیر بهداشت:

برخورد با متخلفین حوزه سلامت بر عهده نیروی انتظامی و دستگاه قضائی است

وزیر بهداشت گفت: چنانچه در زمینه احتکار دارو و تجهیزات پزشکی احتکاری صورت گیرد، برخورد با متخلفین این حوزه بر عهده نیروی انتظامی و دستگاه قضائی است.

برخورد با متخلفین حوزه سلامت بر عهده نیروی انتظامی و دستگاه قضائی است

به گزارش خبرگزاری موج، سید حسن هاشمی وزیر بهداشت در حاشیه صبحانه کاری با وزیر دادگستری ضمن تشکر از وزارت دادگستری، اظهار کرد: در این نشست، مقرر شد کمیته مشترکی بین وزارت بهداشت و وزارت دادگستری به ریاست رییس سازمان تعزیرات حکومتی و با هدف مراقبت بیشتر از حقوق مردم در حوزه سلامت و برخورد با متخلفین این حوزه تشکیل شود.

وی در واکنش به احتکار احتمالی دارو و تجهیزات پزشکی در انبارهای غیرمجاز، گفت: ممکن است متخلفینی در داروخانه و مکان های دیگر، مبادرت به احتکار دارو و تجهیزات پزشکی کنند که با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

هاشمی با تاکید بر اینکه وظیفه وزارت بهداشت مراقبت از اصالت دارو و عدم افزایش قیمت آنها است، افزود: تصور می کنم در حوزه احتکار دارو و تجهیزات پزشکی، مسئولیت با سایر دستگاه ها است و چنانچه در زمینه احتکار دارو و تجهیزات پزشکی احتکاری صورت گیرد، برخورد با متخلفین این حوزه بر عهده نیروی انتظامی و دستگاه قضائی است. البته وزارت بهداشت، شرکت های دریافت کننده ارز و وارد کننده و داروخانه ها را در صورت تخلف در زمینه احتکار دارو و تجهیزات پزشکی از بسیاری از امتیازات محروم خواهد کرد.

وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد که در حوزه سلامت هیچگونه تخلفی صورت نگیرد؛ چراکه تخلف به ویژه در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی از نظر افکار عمومی قابل قبول نیست زیرا با جان انسان ها سروکار دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا جایی که اطلاع دارم و دیده ایم تخلفات از این قبیل موارد بسیار نادر بوده و امیدواریم شاهد تخلفی در این حوزه نباشیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه