English

فرمانده انتظامی استان گیلان:

۷۳۹ نفر از اغتشاشگران در گیلان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۷۳۹ نفر از اغتشاشگران در سطح استان خبر داد و گفت: ۶۰ نفر از این افراد زن بودند که توسط پلیس و سپاه دستگیر شدند‌.

 ۷۳۹ نفر از اغتشاشگران در گیلان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سردار عزیزاله ملکی فرماندهی انتظامی استان گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به تحرکات اخیر در استان گفت: در همان شب های نخست با هوشیاری نیروی انتظامی ، سپاه و بسیج توانستیم اغتشاشگران را مهار نماییم.

وی با بیان این مطلب که در این چند شب در کل استان ۷۳۹ نفر از اغتشاشگران دستگیر شدند، گفت: از این تعداد دستگیر شدگان ۶۰ نفر از آنها زن بودند و نکته حایز اهمیت این است که تعداد زیادی از این افراد نیز بومی گیلان نبوده و از سایر استان‌ها برای اغتشاش و آشوب وارد گیلان شده بودند و به اماکن عمومی و اموال خصوصی آسیب وارد کردند.

ملکی با بیان اینکه از افراد اغتشاشگر و فریب خورده سلاح های سرد و گرم توسط پلیس کشف و ضبط شده است، افزود: در شب گذشته یک تیم خراب کاری از استان های جنوبی وارد استان شده بود که با هوشیاری نیروی انتظامی گیلان شناسایی و دو نفر آنها دستگیری شدند که از این تیم سه نفره خرابکار و تعدادی سلاح گرم و مهمات و چاشنی های انفجاری کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از مردم، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گیلان و رئیس کل دادگستری استان برای پشتیبانی از پلیس تشکر کرد و گفت: در شب دوم توانستیم بر نا آرامی ها مسلط شویم و خوشبختانه در دوشب گذشته تجمعی نداشتیم و امیدواریم دیگر شاهد چنین نا آرامی هایی در استات نباشیم.

ملکی افزود: متاسفانه افراد دستگیر شده در رده سنین پایینی بودند که در حال حاضر در اختیار پلیس قرار دارند؛ البته لیدر های آنها شناخته شده و دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در ساعات اولیه این اتفاقات که در حال مدیریت اوضاع بودیم، ۱۰۴ نفر از کارکنان پلیس گیلان در این درگیری‌ها مجروح شدند و تعدادی از خودروها و موتورسیکلت‌های سازمانی و تعدادی خودرو آتش‌نشانی و‌ اورژانس نیز آسیب دیدند.

وی در پایان گفت: شاهد کمترین تخریب‌ها در سطح استان بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه