English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

از تخریب بانک تا آتش‌زدن خودروی آتش‌نشانی/ رد منافقین و سازمان‌یافته‌ها در تجمع تبریز+تصاویر

ضدانقلاب‌ها در شب گذشته با ایجاد تجمع و اغتشاش در شهر تبریز، اموال عمومی را به آتش کشیدند و آرامش و امنیت جامعه را برهم زدند.

از تخریب بانک تا آتش‌زدن خودروی آتش‌نشانی/ رد منافقین و سازمان‌یافته‌ها در تجمع تبریز+تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، در حالی که جمع زیادی از مردم از درگذشت مرحوم مهسا امینی متاثر بوده و منتظر اعلام نتایج تحقیقات پزشکی در این باره هستند، در تبریز نیز هم همانند برخی استان‌های کشور در معرض جولان اغتشاشگران قرار گرفته و در دو روز گذشته درپی فراخوان ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای تجمعاتی را در برخی نقاط شهر تبریز ایجاد کردند.

اتفاقات دو روز گذشته و خشونت عجیب تخریبگران نشان داد نه‌تنها دلسوز مهسا امینی نبوده‌اند بلکه منتظر فرصتی جدید برای ایجاد بلوا و آشوب بوده‌اند.

باتوجه به اینکه معاندین و ضدانقلاب‌ها منتظر کوچک‌ترین فرصت برای ماهیگیری از آب گل‌آلود به نفع خود و ضربه به نظام هستند نیز در ماجرای مهسا امینی هم ساکت ننشستند و بنا بر اعلام خود درواقع "مهسا امینی" را به اسم رمز تبدیل کرده و در صدد ایجاد فضای چالشی و اغتشاش در جامعه برآمدند و با مانورهای رسانه‌ای با ایجاد فضایی غبارآلود و شبه‌انگیزی‌ها و دروغ‌پردازی‌های بسیار سبب شدند تا عده‌ای را به کف خیابان‌ها بکشانند و با به خطر انداختند امنیت جانی و مالی مردم، به اهداف شوم خود برسند.

شعار اغتشاش گران چه بود؟

در شهر تبریز نیز که حدود ۲۰۰ نفر از مردم در چند نقطه شهر اقدام به برگزاری تجمع کرده بودند اقدام به تخریب اموال عمومی کردند. 

طی این اقدامات برخی اموال عمومی از جمله ایستگاه های اتوبوس و تابلوهای راهنمایی و رانندگی و برخی اماکن دولتی نظیر بانک تخریب و چند دستگاه خودروی دولتی و شخصی نیز به آتش کشیده شد.

تجمع کنندگان با شعارهای ساختار شکنانه مردم را دعوت به حضور در صحنه کردند که علیرغم کشف حجاب برخی زنان حاضر در صحنه، این تجمع با هدایت نیروهای انتظامی پایان پذیرفت.

تبریز

عدم همراهی مردم با تجمع، با شعار تند معترضان همراه شد. معترضان در دقایق پایانی تجمع با شعار”دوروپ باخان بی غیرت” مردم را مورد خطاب قرار دادند.

تجمعات دو روز اخیر با خشونت و تخریب اموال عمومی همراه بوده و اغتشاشگران دنبال ضرر رساندن به اموال عمومی بودند که پلیس بعد از اقدامات ساختارشکنانه معترضان اقدام به متفرق کردن آن‌ها کرد.

شهادت یک بسیجی در آشوب های تبریز

در پی تجمع غیر قانونی، تخریب گرایانه و هتاکانه عده‌ای از اغتشاشگران و عناصر ضد انقلاب که با هدف تعرض به نوامیس و اموال عمومی در چند نقطه تبریز شکل گرفته بود، برادر بسیجی حسین اوجاقی با ضرب چاقو توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

حسین اوجاقی که برای مقابله با آشوبگران در مقابل مصلای تبریز حضور داشت، دیروز با ضرب چاقو توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

وی متولد 1370 و فرمانده پایگاه علامه طباطبایی مسجد فاطمی تبریز بود. 

شهید حسین اوجاقی

شهید اوجاقی دارای مدرک کارشناسی ارشد حسابداری و نیروی راهبری اداره کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان شرقی بود.

سپاه عاشورا در پی شهادت مظلومانه بسیجی دلاور حسین اوجاقی در تبریز، بیانیه‌ای را صادر کرد.این بیانیه به شرح زیر است؛

شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت اند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با معاندان، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.

بار دیگر یکی از پیروان مکتب حضرت روح‌الله (ره) و عاشقان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه الله) به قافله‌ی اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا پیوست تا ثابت کند که صحرای بلا به وسعت همه تاریخ است.

شهادت مظلومانه بسیجی دلاور حسین اوجاقی توسط داعش های وطنی موجبات تأثر، تأسف و انگیزه‌ای مضاعف برای مردم انقلابی و پاسداران نظام‌جمهوری اسلامی در این مقطع حساس از تاریخ ۴۳ ساله انقلاب اسلامی است.

قطعاً حملات ناجوانمردانه معاندان مسلح و آشوب‌طلب از سوی وفادارن انقلاب اسلامی بی‌پاسخ نخواهد ماند و حافظان امنیت بساط حرکات کور و داعشی را بفضل الهی جمع خواهند کرد.

سپاه عاشورا شهادت بسیجی دلاور، مجاهد و انقلابی خود را به محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده شهید پرور این شهید عزیز و مردم ولایتمدار و غیور تبریز تبریک و تسلیت گفته و اعلام می‌دارد بی گمان سر پنجه غیرت عاشوراییان تقاص خون این شهید را از مزدوران داعشی خواهد ستاند.

خسارت آشوبگران به اموال عمومی تبریز

تراب محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در گفتگو باخبرنگاران اظهار کرد: شامگاه روز گذشته اغتشاشگران به ۲۲ اماکن دولتی حمله ور شده و این اماکن را تخریب و یا به آتش کشیدند.

تبریز

وی افزود: یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی، ۷ دستگاه خودرو دولتی و یک دستگاه خودرو شخصی توسط اغتشاشگران سوزانده شد.

محمدی گفت:  آشوبگران با حمله به عوامل انتظامی و امنیتی، موجب مجروح شدن ۵۸ نفر از آنان شده و یک نفر از بسیجیان را به شهادت رساندند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: در تجمع‌های محدود شب گذشته شاهد پیوند اراذل و اوباش و اغشاشگران بودیم که نشان دهنده آن است که این تجمع‌ها سازماندهی شده بوده و سرکردگان این تجمع‌ها توسط سرویس‌های امنیتی خارجی هدایت شده و براساس یک برنامه‌ریزی قبلی اقدام کردند.

تبریزی ها فردا یکصدا آشوب‌ها را محکوم می‌کنند

مردم  ولایت مدار تبریز نیز فردا جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه  با برگزاری راهپیمایی، اعتراض خود را نسبت به حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران اعلام می‌کنند.

تبریز

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام کرد: این راهپیمایی پس از برگزاری نماز جمعه از مصلی تا میدان ساعت تبریز برگزار خواهد شد.

در این راهپیمایی بار دیگر مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران عهدی دوباره بسته و برای دفاع از خاک پاک این وطن اعلام آمادگی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه