English

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مازندران در دفاع از حرم و جبهه مقاومت مثل دفاع مقدس زیبا درخشید

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران در دفاع از حرم و جبهه مقاومت مثل دفاع مقدس زیبا درخشید و شهدای عزیزی تقدیم کرد و پیروزی‌هایی که به دست آورد ستودنی است.

مازندران در دفاع از حرم و جبهه مقاومت مثل دفاع مقدس زیبا درخشید

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در آیین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور تصویری رهبر معظم انقلاب در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان ما در مقابل دشمن مجهز و ابرقدرت‌ها و ظالمان آن روز دست خالی ایستادند و اجازه ندادند وجبی از خاک جمهوری اسلامی به دست دشمن بیفتد.

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس مجاهدان راستین و جوانان و نوجوانان و بزرگ و کوچک و بانوان و مردان دست به دست هم دادند و نظام و کشور را حفظ کردیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نقش آفرینی بیش از 170 رزمنده مازندرانی در دفاع مقدس عنوان کرد: تمام این رزمندگان با حضور بانوان و مردان پشتیبانی می‌شدند که جبهه را تدارک کنند و در آن زمان تمام استان بسیج شده بود.

وی افزود: یکی از برجستگی‌های مازندران حضور پررنگ و با کمیت و کیفیت نیرو‌های فرهنگی مردم روحانیت و... در دفاع مقدس است.

امام جمعه ساری خاطرنشان ساخت: مازندران در دفاع از حرم و جبهه مقاومت مثل دفاع مقدس زیبا درخشید و شهدای عزیزی تقدیم کرد و پیروزی‌هایی که به دست آورد ستودنی است.

وی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این مراسم، بیان داشت: این عزیزان در مقیاس کشوری عمل کردند، برگزاری این همایش فرصتی برای بازخوانی فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، گرچه خاطره‌ها از یک طرف ناراحت‌کننده است اما از طرفی دیگر غرورآفرین است.

آیت الله لائینی با اشاره به اینکه مصائب نباید ما را از حماسه‌هایی که آفریدیم غافل کند، عنوان داشت: حماسه خدمتی که دولت سیزدهم در همین مدت کوتاه آفرید عزت را به دنبال داشت و امروز شاهد جهاد دیپلماسی مقتدرانه و ارزشمند در کشور‌های همسایه و شانگ‌های و سازمان ملل و اجلاس‌ها و دیدار‌های مختلف سران هستیم.

وی با بیان اینکه غرب درگیر مشکلات فراوان است و زمستان پیش رو، زمستان بسیار تاریک و سرد برای غرب پیش بینی شده است، ابراز داشت: این درحالی است که بیش از 42 سال ایران اسلامی در برابر ترورهای کور، توطئه‌ها و فتنه‌های متعدد مقتدر ایستاده و غرب با وجود ادعای تمدن‌سازی هنوز فشل و ضعیف است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ما باید به خودمان ببالیم که آن‌قدر قوی هستیم که غرب در مقابل چاره‌ای جز تحت تأثیر قرار دادن افکار عمومی ندارد.

وی با بیان اینکه خدای بزرگ از وعده خود نه پشیمان می‌شود و نه عقب نشینی می‌کند، تصریح کرد: کمک و یاری خدا هست، اگر همواره پای انقلاب باشیم و اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و حول محور ولایت وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم، مدیران ما روحیه جهادی خدمت کنند افق پیش رو کاملاً روشن خواهد بود و آینده امیدوارکننده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه