English

استاندار فارس تاکید کرد؛

عرضه نوشت افزارهای ایرانی به منظور حمایت از کالای ایرانی در مدارس فارس

استاندار فارس گفت: به منظور حمایت از تولیدات داخلی، نوشت افزارهای ایرانی اسلامی در فروشگاه های مدارس استان فارس عرصه شود.

عرضه نوشت افزارهای ایرانی به منظور حمایت از کالای ایرانی در مدارس فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد هادی ایمانیه در یکصدو پنجاه و سومین  جلسه ی  شورای آموزش و پرورش استان گفت: کتابی با موضوع آسیب های اجتماعی در فارس تدوین و پس از بررسی و اجرای پایلوت در استان، در دیگر استان ها تسری داده شود.

استاندار فارس ضمن اشاره به اهمیت حمایت از کالای ایرانی گفت: تولید نوشت افزار ایرانی که  در استان فارس بصورت ویژه پیگیری شده است قابل تحسین بوده و می توان محصولات را در همه ی فروشگاه های مدارس عرضه کرد.

ایمانیه تاکید کرد: کتاب والدین یار که توسط آموزش و پرورش استان تهیه شده است توسط همه ی اولیای دانش آموزان تهیه و مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این جلسه نیز گفت: همکاری حمل و نقل شهرداری درخصوص ایجاد مشوق برای ناوگان سرویس مدارس می تواند ایجاد انگیزه ای برای خدمات دهی بهتر باشد.

محمدخلیل عسکری با اشاره به همکاری های سازمان ها گفت: طرح مشترکی بین معاون فرهنگی شهرداری، صدا و سیما و آموزش و پرورش صورت گیرد تا در ساعات حضور دانش آموزان در سرویس مدارس از ظرفیت رادیو استان متناسب با سندتحول بنیادین تولید محتوا صورت گیرد. 

وی با اشاره به مدارس شبانه روزی گفت: یکصد و سی و سه مدرسه شبانه روزی در کل استان وجود دارد که مشکلاتی از جمله: تهیه سرانه غذایی که نیاز به هماهنگی بین سازمان صمت و اداره کل غله وجود دارد. 

عسکری افزود: فرصت همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای به همراه اداره کل ارشاد اسلامی نسبت به غنی سازی اوقات فراغت و برگزاری آموزش های مهارتی در مدارس شبانه روزی ایجاد شود.

وی گفت: کتاب والد یار ویژه والدین دانش آموزان پایه اول ابتدایی در آموزش و پرورش استان نیز تالیف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه