English

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام درامور بانوان و خانواده خبر داد؛

کمک ۲ میلیارد ریالی بانوان فرهنگی استان در جریان برگزاری اربعین

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در امور بانوان و خانواده ضمن تقدیر و تشکر از تمامی فرهنگیان استان، از کمک ۲ میلیارد ریالی بانوان فرهنگی استان برای مشارکت در کنگره عظیم اربعین خبر داد.

کمک ۲ میلیارد ریالی بانوان فرهنگی استان در جریان برگزاری اربعین

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، فاطمه نجفی‌کیا مشاور مدیرکل آموزش و پرورش در امور بانوان و خانواده، اظهار داشت: امسال در کنگره‌ی عظیم اربعین بانوان فرهنگی استان همپای آقایان نقش چشمگیری در پذیرایی از زوار اباعبدالله الحسین (ع) داشتند.

مشاور امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش افزود: بانوان فرهنگی اقدام به تشکیل موکب شهدای مدافع حرم با مشارکت نزدیک به ۱۰۰ فرهنگی و دانش آموز دختر کردند و در آن به خدمت رسانی به زائران اربعین پرداختند.

وی اضافه کرد: در اربعین امسال بانوان فرهنگی در مجموع بالغ بر ۲ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی برای پذیرایی از زائران ابا عبدالله الحسین (ع) اختصاص دادند که اغلب این کمک ها مربوط به تهیه مواد خوراکی، بهداشتی و... بوده است.

وی اضافه کرد؛ علاوه بر کمک های متنوع بانوان فرهنگی بسیاری از این همکاران داوطلبانه در موکب ها و آشپزخانه های مختص تهیه غذای گرم برای زائران فعالیت داشتند و با انجام اموراتی نظیر پذیرایی، پخت غذا و.... نقش خود در خدمت به زائران حسینی ایفا نمودند.

نجفی‌کیا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی فرهنگیان استان خصوصا بانوان فرهنگی، استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن آموزش و پرورش استان را برای اربعین به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد تا در سال‌های آینده شاهد نقش‌آفرینی‌های فرهنگیان و دانش آموزان در این عرصه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه