English

امیر شوشتری:

حضور دانش آموزان در کلاس درس الزامی است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: در شرایطی که وزارت آموزش و پرورش تصمیم به برگزاری سال تحصیلی به شیوه ۱۰۰ درصد حضوری در کلاس درس گرفته است حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس نیز الزامی است.

حضور دانش آموزان در کلاس درس الزامی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در سخنانی گفت: در شرایطی که وزارت آموزش و پرورش تصمیم به برگزاری سال تحصیلی به شیوه ۱۰۰ درصد حضوری در کلاس درس گرفته است حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس نیز الزامی است.

شوشتری در ادامه این سخنان اظهار کرد: با توجه به تصمیم قطعی مبنی بر برگزاری سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به شکل حضوری در صورت غیبت احتمالی دانش آموزان در کلاس درس حضوری مدارس، همانند گذشته طبق آئین نامه برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: بنابراین نحوه برخورد با غیبت موجه و غیرموجه همانند سال‌های عادی تحصیلی و قبل از شیوع ویروس کروناست و مراحل اداری آن شامل اخطار به دانش آموز، اخطار به، ولی و کسر نمره انضباط می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه یادآور شد: درصورت ابتلای دانش آموزان به هر بیماری، مدت زمان غیبت موجه دانش آموزان طبق گواهی و نظر پزشک خواهد بود.

شوشتری خاطرنشان کرد: خوشبختانه برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری سال تحصیلی جدید آموزشی با تمام قوا در خراسان رضوی انجام شده و چالش‌هایی از جمله کمبود معلم و فضای آموزشی در حال مدیریت است ضمن این که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس به شدت مورد نظر و تاکید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه