English

از سوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم صورت گرفت؛

تقدیر از اکیپ‌های اعزامی به مناطق مرزی در ایام اربعین حسینی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم از زحمات و تلاش‌های جهادی اکیپ‌های اعزامی به مناطق مرزی خسروی و قصر شیرین در ایام اربعین حسینی قدردانی کرد.

تقدیر از اکیپ‌های اعزامی به مناطق مرزی در ایام اربعین حسینی
به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی آهنین‌پنجه در آیین تجلیل از اکیپ‌های اعزامی به مناطق مرزی خسروی و قصر شیرین، ضمن تقدیر از تلاش‌های و زحمات جهادی صورت گرفته، خدمت به زائران اباعبدالله الحسین را افتخاری بزرگ دانست.

وی ابراز داشت: امیدواریم خدمات صورت گرفته در نهایت منجر به سهولت در رفت‌وآمد زائران حضرت سیدالشهدا شده و رضایت هم‌وطنان عزیز را فراهم آورده باشد.

یادآور می‌شود شرکت توزیع نیروی برق قم در ایام اربعین حسینی با اعزام دو اکیپ به همراه تجهیزات لازم به خدمت‌رسانی شبانه‌روزی در مرزهای خسروی و قصر شیرین در استان کرمانشاه پرداخت.

برق‌رسانی به موکب‌ها، دستگاه‌های خدمات رسان سیار، روشنایی معابر، نصب پست هوایی، نصب برج نوری، کابل‌کشی خود نگهدار در چندین نقطه به طول دو کیلومتر، نصب  پروژکتور  پارکینگ‌ها و کمپ‌های هلال‌احمر و رفع خاموشی‌های گزارش شده به صورت شبانه‌روزی از جمله خدمات اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق قم در ایام اربعین در مرزهای خسروی و قصر شیرین بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه