English

یک کشته و ۱۰ مصدوم بر اثر واژگونی ۲ خودروی زائران اربعین در جاده آبادان - بندرامام

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: واژگونی۲ خودروی سواری پژو و تیبا حامل زائران بازگشته از زیارت اربعین در جاده آبادان - بندرامام خمینی(ره) یک کشته و ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت.

یک کشته و ۱۰ مصدوم بر اثر واژگونی ۲ خودروی زائران اربعین در جاده آبادان - بندرامام

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان،  سیدنادر نقیبی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان روز دوشنبه افزود: پس از اطلاع از حادثه واژگونی خودرو تیبا در نزدیکی سه راهی خور دورق جاده آبادان به بندرامام خمینی(ره)، سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و ۶ مصدوم این حادثه را به بیمارستان راه زینب این بندر منتقل کردند.

وی ادامه داد: همچنین در پی حادثه واژگونی خودرو پژو در جاده آبادان - بندرامام خمینی(ره) پس از نیروگاه، سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و پنج نفر مصدوم را به بیمارستان طالقانی شهرستان آبادان منتقل کردند اما یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحت وارده جان باخت. 

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان به رانندگان زائر بازگشته از سفر اربعین توصیه کرد استراحت کافی پیش از رانندگی برای عزیمت به شهرهای محل سکونت خود را مدنظر قرار دهند.

واژگونی۲ خودروی سواری پژو و پراید حامل زائران بازگشته از سفر اربعین در جاده خرمشهر - اهواز نیز که یکشنبه شب(دیشب) رخ داد یک کشته و ۹ مصدوم برجا گذاشت.

واژگونی خودرو بیشترین حادثه رانندگی برای زائران بازگشته از سفر اربعین در جاده های استان خوزستان بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه