English

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

همایش دیده بان صبح برای دومین بار در استان یزد برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس دومین همایش "دیده بان صبح" از سوی سازمان بسیج رسانه استان یزد برگزار می شود.

همایش دیده بان صبح برای دومین بار در استان یزد برگزار می شود

علی محمد پارسایان رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد درباره برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس به برگزاری دومین همایش دیده بان صبح اشاره کرد و گفت: این برنامه ویژه تجلیل از خبرنگاران و برای دومین بار در استان یزد برگزار می شود.

پارساییان عنوان کرد: در نظر داریم سلسله همایش‌هایی ویژه اصحاب رسانه به عنوان دیده بان صبح داشته باشیم که به صورت فصلی برگزار شود.

وی درباره علت نامگذاری این همایش به "دیده بان صبح" نقش مهم خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه را یادآور شد و بیان کرد: دیده بان در جنگ سخت، چندین کیلومتر جلوتر از خط مقدم حرکت می کند، مستقر می شود و به جبهه پشت سر گزارش می دهد در جنگ رسانه‌ای و جنگ نرم نیز رسانه ها این نقش را به عهده دارند و باید زودتر وقایع را ببینند و تحلیل و منتشر کنند.

پارساییان با بیان اینکه کلمه صبح در این نامگذاری به معنای پیروزی مطرح شده است، افزود: اکنون که در جنگ ترکیبی دشمن قرار داریم رسانه ها باید نقش خود را به عنوان دیده بان به بهترین شکل ایفا کنند و یقینا این یکی از ارکان پیروزی در این جنگ خواهد بود..

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه