English

عضو شورای شهر کرج:

تعیین تکلیف شهردار کرج ششم به مهرماه موکول شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ابلاغ یک نامه از سوی استانداری البرز در خصوص عدم احراز صلاحیت شهردار منتخب کرج گفت: موضوع تعیین تکلیف شهردار منتخب کرج به ششم مهرماه سال جاری موکول شد.

تعیین تکلیف شهردار کرج ششم به مهرماه موکول شد

به گزارش خبرگزاری موج البرز، عمار ایزدیار با اشاره به موضوع تعیین تکلیف شهردار منتخب اظهار کرد: دیروز (۲۸ شهریور) نامه‌ای از سوی دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی حقوقی استانداری البرز به شورای شهر کرج در خصوص شهردار منتخب کرج ارسال شد که طبق درخواست هشت عضو این شورا موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۸ آیین نامه داخلی  شوراها مقرر شد ۱۰ روز موضوع شهردار منتخب شهردار کرج به تعویق بیفتد چرا که  حکم بدوی در شعبه ۶۸ دادگاه کیفری مجتمع قضایی کارکنان دولت برای وی صادر شده و حکم قطعی نشده و قرار شد تا شش مهرماه سال جاری مهلت بدهیم .

ایزدیار گفت: اگر تا این تاریخ تعیین تکلیف شد تصمیم نهایی را می گیریم ؛ موضوع این است که این پرونده تعیین تکلیف شود تا ما بتوانیم تصمیم بگیریم چون رای رای قطعی نبوده است.

این مسئول توضیح داد: علی قاسم پور رییس شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرده بود که طبق یک نامه دریافتی از وزارت کشور صلاحیت مجید سریزدی شهردار منتخب شورای شهر کرج احراز نشده است .

وی ادامه داد: این موضوع را به رای گیری دوباره می گذاریم و درصورتی که اکثر اعضای شورای شهر به نامبرده رای  مثبت بدهند پرونده را به شورای حل اختلاف خواهیم برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه