English

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش خبرداد؛

نجات جان جوان ۲۱ساله در محدوده آب های جزیره کیش

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش از نجات جان یک جوان ۲۱ ساله در آب های جزیره کیش خبر داد.

نجات جان جوان ۲۱ساله در محدوده آب های جزیره کیش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی امامدادی مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش در خصوص جزییات این عملیات نجات اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۸:۳۵ دقیقه روز گذشته ۲۸ شهریور ماه اطلاعاتی مبنی بر ایجاد شرایط اضطرار برای جوان ۲۱ساله از سوی یک فروند  لندینگ کرافت متردد در مسیر آبهای ساحلی شمال جزیره کیش واصل گردید.

  وی افزود: بلافاصله ناجی ۱۶ به محل  اعزام و با استفاده از توان عملیاتی و تجهیزات نجات مبادرت به نجات فرد مضطر نموده و به بندر تجاری کیش منتقل کردند.

امامدادی حال عمومی نجات یافته را خوب توصیف کرد و گفت: فرد نجات یافته جهت انجام اقدامات مراقبتی و پزشکی از طریق  اورژانس به بیمارستان کیش منتقل شد.

امدادی رعایت نکردن الزامات ایمنی و عدم آشنایی با مخاطرات دریایی و همچنین شنا کردن در ساعتی که دریا ممواج بوده  را علت این حادثه عنوان کرد ‌‌.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش با بیان اینکه لازمه استفاده و لذت بردن از تفریحات آبی آشنایی اولیه با فنون شنا و رعایت الزامات ایمنی دریایی است،  تاکید کرد: کیشوندان وگردشگران ضمن  استفاده از سواحل و پلاژهای مجازی که نجات غریق در آن اماکن مستقر است از شنا کردن در روزهای طوفانی و سواحل که شنا در آن ممنون علائم شده جدا خوداری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه