English

ستوان‌یکم ساسان درویشی خبرداد؛

توقیف ۱۵۰ میلیارد کالای قاچاق در کیش

فرمانده ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی کیش از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یکصد و پنجاه میلیارد ریال در آب های این جزیره خبر داد.

توقیف 150 میلیارد کالای قاچاق در کیش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ستوان‌یکم ساسان درویشی فرمانده ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی کیش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و با توجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته به صورت ویژه در دستور کار دریابانان این جزیره قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی کیش در حین گشت زنی در آب های جنوب این جزیره به یک فروند لنج باری مشکوک و پس از هماهنگی قضایی با رعایت حقوق شهروندی، شناور را متوقف و اقدام به بازرسی کردند.

درویشی بیان داشت: مأموران در بازرسی از این لنج 20 فقره کالا که همگی فاقد مدارک مثبته گمرکی و قاچاق بودند به ارزش یکصد و پنجاه میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه در این ماموریت یک فروند لنج توقیف و هفت متهم نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای جزیره کیش ارسال شد.

فرمانده ناوگروه شناوری گفت: خوشبختانه در جزیره کیش بحث کالای قاچاق وجود ندارد و کیش مبداً و مقصد کالای قاچاق نیست، اما حوزه دریایی کیش محل گذر قاچاق است و شناورهای حامل قاچاق ناگریز از حوزه دریایی کیش عبور می کنند، که دریابانان به صورت جدی با این افراد سودجو برخورد خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه