English

پیش بینی افزایش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: با بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی با توجه به استقرار جوی پایدار در سطح استان دما با شیب کندی تا اوایل هفته آینده افزایش خواهد داشت.

پیش بینی افزایش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری با اشاره به افزایش دما اطلاع رسانی کرد: دما با شیب کندی تا اوایل هفته آینده افزایش خواهد داشت.

اثمری در ادامه اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ١٠ درجه خنکترین و سرخس با پیشینه دمای ٣٧ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سبزوار با ۴٠ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته دمای هوای مشهد بین ١۶ و ٣٢ درجه در نوسان بوده است و امروز دمای هوای این کلان‌شهر بدون تغییر نسبت به روز گذشته در گرمترین ساعات ٣٢ درجه و در خنکترین ساعات ١۶ درجه خواهد بود.

وی همچنین یادآور شد: با بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی با توجه به استقرار جوی پایدار در سطح استان شاهد آسمانی صاف در غالب نقاط استان خواهیم بودو این وضعیت تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

اثمری در خاتمه خاطرنشان کرد: وزش باد برای نوار شرقی و جنوبی استان نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود و دما با شیب کندی تا اوایل هفته آینده افزایش خواهد داشت و امروز آسمان مشهد صاف و در برخی ساعات وزش‌باد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه