English

بارش‌های پراکنده رگباری، خراسان رضوی را در بر خواهد گرفت

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، پیش‌بینی می‌شود در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده، بارش‌های پراکنده رگباری نواحی شمالی استان خراسان رضوی را در بر بگیرد.

بارش‌های پراکنده رگباری، خراسان رضوی را در بر خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یحیی قائنی‌پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، پیش‌بینی می‌شود در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده، بارش های پراکنده رگباری نواحی شمالی استان خراسان رضوی را دربربگیرد.

قائنی‌پور تصریح کرد: وضعیت جوی استان تا فردا نسبتا پایدار است و طی این مدت برای نواحی جنوبی و شرقی استان وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود که از عصر جمعه روند افزایش ابرناکی در نواحی شمالی استان مورد انتظار است.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای هوای استان تا روز شنبه آینده نوسان چندانی نخواهد داشت و از روز یکشنبه آینده دمای هوای استان، به ویژه در نیمه شمالی به طور محسوسی رو به کاهش خواهد گذاشت.

وی همچنین اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۹ تا ۳۴ درجه سلسیوس در نوسان بود که بیشینه دمای هوای امروز مشهد نیز ۳۴ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به ۱۸ درجه سلسیوس خواهد رسید.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۲ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۸ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های استان در شبانه روز گذشته بوده‌اند.

 قائنی‌پور با اشاره به سرعت باد در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین شدت وزش باد از شهرستان تایباد با ۴۳ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه