English

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان:

بارش ها در استان اصفهان تا پایان هفته ادامه دارد

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش برف و باران در اکثر نقاط استان اصفهان با توجه به ورود سامانه بارشی در روزهای پایانی هفته جاری ادامه خواهد داشت.

بارش ها در استان اصفهان تا پایان هفته ادامه دارد

حسن خدابخش در گفت و گو با خبرگزاری موج با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: بررسی این نقشه ها بیانگر افزایش ابر، وزش باد و بارش های پراکنده در بیشتر نقاط استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه با ورود سامانه بارشی به استان اصفهان از روز شنبه بارش های خوبی را در همه نقاط و به ویژه غرب و جنوب غرب استان اصفهان شاهد بوده ایم، اضافه کرد: در این بین فریدونشهر با 22 میلیمتر بارش و پنج سانتی متر برف، داران با ۱۳.۵ میلیمتر بارش و چهار سانتی متر برف، میمه با 12 میلیمتر بارش و چهار سانتی متر برف و خوانسار با ۲۰.۷ میلیمتر بارش و سه سانتی متر برف بیشترین بارش ها را داشتند.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ادامه بارش ها به صورت خفیف در مناطق غربی و جنوب غربی استان اصفهان اضافه کرد: همچنین در روزهای پایانی هفته جاری نیز سامانه بارشی از مناطق غرب و جنوب غرب وارد استان می شود.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی 24 ساعت آینده نیز گفت: میانگین دمای هوا در استان اصفهان بین سه تا پنج درجه سانتی گراد کاهش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی