English

افزایش ۲۷ درصدی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: شمار بستری‌شدگان بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی، در ۲ روز گذشته ۲۷ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۲۷ درصدی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: شمار بستری‌شدگان بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی، در ۲ روز گذشته ۲۷ درصد افزایش یافته است.

پهلوان ادامه داد: میزان بستری شدگان بدحال مبتلا به کرونا در ۲ روز گذشته از ۳۷ نفر به ۴۷ نفر افزایش یافته است که ۳۹ نفر از آنان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همچنین طی این مدت شمار بستری‌شدگان جدید روزانه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی، با افزایش ۸۱.۲۵ درصدی از ۳۲ بیمار جدید در ۲۶ شهریور ماه به ۵۸ بیمار جدید در ۲۷ شهریور ماه رسید که از این تعداد ۵۱ نفر در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند.

وی اضافه کرد: شمار بستری شدگان موجود در بیمارستان های خراسان رضوی طی این مدت نیز ۹.۶۷ درصد افزایش یافته است و شمار کل بستری شدگان موجود مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی از ۱۵۵ مورد به ۱۷۰ بیمار رسیده است که سهم بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۱۳۵ بیمار است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۳ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز ۱۶ ساعته خدمات سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردند.

وی در ادامه این اطلاع رسانی یادآور شد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ موردی از فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی ثبت و گزارش نشده است.

پهلوان در خاتمه افزود: با توجه به دهه پایانی ماه صفر و حضور میلیونی زائران در مشهد، رعایت شیوه نامه ها به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین تکمیل واکسیناسیون و دریافت دز یادآور واکسن کرونا برای پیشگیری از ابتلا به  بیماری کووید-۱۹ بسیار مورد تاکید است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه