English

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

برترین‌‌‌های مرحله استانی بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات اوقاف اصفهان مشخص شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اسامی برترین‌‌‌های مرحله استانی بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات اوقاف اصفهان مشخص شد.

برترین‌‌‌های مرحله استانی بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات اوقاف اصفهان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید بخشی در خصوص نتایج مرحله مسابقات استانی چهل و پنجمین مسابقات در بخش معارفی اظهار داشت: این نتایج توسط کمیته فنی مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در نهایت از استان اصفهان 176 نفر در بخش معارفی برای این مسابقات برگزیده شدند، ادامه داد: این افراد در سه بخش تفسیر قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: 588 شرکت کننده در بخش معارفی مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در روزهای 26 و 27 مرداد ماه به صورت آنلاین با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی  با بیان اینکه مرحله مقدماتی کشوری این مسابقات نیز به صورت آنلاین و در روز 20 مهر ماه برگزار می شود، ادامه داد: مرحله نهایی کشوری نیز 3 دی ماه به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد.

بخشی با بیان اینکه در بخش تفسیر عمومی 289 نفر شرکت کننده در مرحله استانی داشتیم، اضافه کرد: 92 نفر در این آزمون حد نصاب نمره را کسب کردند و 15 نفر کسب نمره 100 را داشتند.

وی با اشاره به اینکه در بخش نهچ البلاغه نیز 215 شرکت کننده داشتیم، افزود: از این تعداد 65 نفر حدنصاب 80 به بالا را آوردند که از این تعداد 15 نفر نمره 100 را گرفتند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در بخش صحیفه سجادیه نیز 84 نفر شرکت کردند که 19 نفر موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی کشوری شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه