English

شرکت کننده در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان اصفهان :

حضور داوران متخصص، از مزیت های مسابقات قرآن اوقاف است

شرکت کننده رشته قرائت چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف اصفهان گفت: یکی از مزیت‌های مسابقات اوقاف و امور خیریه دارا بودن داوران متخصص است که ارائه قرائت‌ها مقابل این داوران در این سطح، خود نوعی توفیق است.

حضور داوران متخصص، از مزیت های مسابقات قرآن اوقاف است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدجواد کربلا زادگان در حاشیه برگزاری در چهل و چهارمین  دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی اوقاف اصفهان، اظهار داشت: برای سومین سال متوالی در رشته قرائت ترتیل از شهرستان نائین در این دوره از مسابقات شرکت می کنم.

وی گفت: در مسابقات نهادها و ارگان های دیگر که شرکت کرده‌ام، حقیقتاً سطح کیفیت مسابقات قرآن اداره اوقاف همیشه از سطح بالایی برخوردار است.

متسابق چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف اصفهان  تاکید کرد: یکی از مزیت‌های مسابقات اوقاف و امور خیریه دارا بودن داوران متخصص است که ارائه قرائت ها مقابل این داوران در این سطح خود نوعی توفیق است.

کربلازادگان با تاکید براینکه به مدت 5 سال در زمینه قرائت قرآن آموزش دیده است، گفت: دوره‌های آموزشی خود را از جلسات قرآن خانگی در شهرستان نائین آغاز کرده است  و در  ادامه در دوره های تخصصی قرائت قرآن توسط اساتید متخصص شرکت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه