English

مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی خبر داد؛

خدمات‌رسانی ۸۵۰۰ نفری پرسنل نیروگاهی در اربعین حسینی

مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: برای تأمین برق پایدار تابستان سال آینده حدود 107 هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در نظر گرفته شده است.

خدمات‌رسانی 8500 نفری پرسنل نیروگاهی در اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، اسماعیل نمازی مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی بیش از هشت هزار و 500 نفر از پرسنل نیروگاه‌های حرارتی سراسر کشور مشغول به کار هستند تا در این ایام خللی در تولید برق پایدار برای مردم ایجاد نشود.

وی با اشاره به اجرای پویش اربعین در نیروگاه، ادامه داد: برای تأمین برق پایدار تابستان سال آینده حدود 107 هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در نظر گرفته شده است تا قبل از شروع دوره اوج بار سال 1402 بتوانیم تمامی واحدهای تولید برق حرارتی کشور را با آمادگی حداکثری در مدار تولید داشته باشیم.

وی تأکید کرد: تقارن ایام اربعین حسینی با شروع فصل تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی و لزوم تولید برق شبانه‌روزی در این واحدها موجب شده است تا بخش زیادی از پرسنل نیروگاه‌ها برای تأمین آسایش مردم، زائران و مواکب بین‌راهی امکان حضور در مراسم اربعین حسینی را نداشته باشند؛ از این رو دلدادگان حسینی نایب الزیاره همکاران ما در مراسم اربعین باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه