English

روند کاهشی ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در هفتمین دوره از اوج گیری شیوع ویروس کرونا، دو روز متوالی در تاریخ های ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه هیچ موردی از فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی ثبت و گزارش نشده است.

روند کاهشی ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: در هفتمین دوره از اوجگیری شیوع ویروس کرونا ، دو روز متوالی در تاریخ های ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه هیچ موردی از فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی ثبت و گزارش نشده است

پهلوان در ادامه این اطلاع رسانی تاکید کرد: همچنان روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا کاهشی است در هفتمین اوجگیری کرونا در خراسان رضوی تنها چهار روز بدون فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید- ۱۹ در خراسان رضوی ثبت شده است که اولین مورد آن ۱۵ مردادماه و چهارمین مورد ۲۴ شهریور ماه بوده است.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری شدند که  سهم بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۵۴ بیمار بود که این دانشگاه علاوه بر مشهد ۱۶ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین متذکر شد: هم اکنون ۱۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۱۲۸ بیمار است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۴۶ بیمار بد حال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که  ۳۶ نفر از آنان در در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت درمان هستند.

پهلوان در خاتمه تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی این استان را زیر پوشش دارد و در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۰ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه