English

شمار بستری‌شدگان کرونا در خراسان رضوی ۳۴ درصد کاهش یافت

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: شمار بستری‌شدگان جدید روزانه مبتلا به کرونا در خراسان رضوی، درهفته گذشته ۳۴ درصد کاهش یافته است و روند بستری شدگان روزانه مبتلا به کرونا در هفته گذشته کاهش یافته است.

شمار بستری‌شدگان کرونا در خراسان رضوی ۳۴ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: شمار بستری‌شدگان جدید روزانه مبتلا به کرونا در خراسان رضوی، درهفته گذشته ۳۴ درصد کاهش یافته است و روند بستری شدگان روزانه مبتلا به کرونا در هفته گذشته کاهش یافته است به طوری که ۱۴ شهریور ماه ۱۰۰ بیمار جدید و ۲۰ شهریور ماه ۶۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند.

پهلوان در ادامه اضافه کرد: هم اکنون شمار کل بستری شدگان مبتلا به کرونا در خراسان رضوی موجود در بیمارستان‌های خراسان رضوی ۱۹۱ بیمار است که ۱۴۴ نفر از آنان در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همچنین در این مدت شمار بستری شدگان بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است.

وی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون ۵۴ بیمار بد حال مبتلا به کرونا در این بخش‌ها بستری هستند که ۴۳ نفر آنان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه بستری و تحت درمان هستند

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۱ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز ۱۶ ساعته خدمات سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردند.

پهلوان خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه