English

کلیم‌ اله وثوقی خبر داد؛

جابجایی بیش از ۹ هزار زائر استان اردبیـل به کربلای معلی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: از ابتدای محرم تا به امروز 9 هزار و 226 زائر از اردبیل به سمت مرزهای خروجی کشور جابجا شده اند.

جابجایی بیش از 9 هزار زائر استان اردبیـل به کربلای معلی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم اله وثوقی ، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مسافری اردبیل گفت: از ابتدای محرم تا به امروز 9 هزار و 226 زائر توسط 415 دستگاه ناوگان اتوبوس از اردبیل به سمت مرزهای خروجی کشور جابجا شده اند.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای جابجایی مسافران انجام شده گفت: خادمان حسینی در راهداری از همان ابتدای اجرای طرح با تمام تجهیزات و امکانات در خدمت زوار امام حسین(ع)هستند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه از زمان اجرای طرح جابجایی اربعین حسینی از 15 شهریور ماه تا به امروز 5 هزارو 666 زائر جابجا شده اند گفت: این تعداد زائر سرزمین عشق توسط 257 دستگاه ناوگان اتوبوس به مرزهای خروجی به سمت عراق اعزام شده اند.

وثوقی استقرار نمایندگی اداره کل راهداری استان اردبیل را در پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی مرز مهران یادآور شد و گفت: همانطور که زوار با امنیت و آرامش از استان اردبیل به سوی مرزها جابجا می شوند زائرین بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی جهت بازگشت از مرزها به استان اردبیل نیز به دفتر نمایندگی مستقر در مرز مراجعه کنند.

وی گفت: نیروهای راهداری برای نظم‌دهی و هماهنگی بازگشت زائران به استان اردبیل تا ۳۱ شهریورماه در مرز مهران مستقر هستند تا زوار حسینی در بازگشت به استان هیچ مشکلی نداشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از مجهز شدن ماشین آلات راهداری به نردبان و سایر تجهیزات لازم برای جابجایی زائران اربعین خبرداد و گفت: این ماشینن آلات در مرز مهران مستقر شده و با توجه به افزایش تقاضای سفر تمامی ناوگان‌های عمومی مسافری استان اردبیل شبانه روز در خدمت زائران امام حسین (ع) هستند تا عاشقان کربلا با آرامش و امنیت عازم سفر عشق شوند.

وثوقی می گوید: نرخ مصوب جابجایی زائران اربعین حسینی از مبدا اردبیل به مهران و بالعکس برای اتوبوس های 25 صندلی 654 هزار تومان،32 صندلی 551 هزار تومان و 44 صندلی را 446 هزار تومان عنوان کرد.

وی افزود: جابجایی زائران اربعین سالار شهیدان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و مردم می‌توانند هرگونه شکایات و گران‌فروشی بلیط‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به راهداری اطلاع دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه