English

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس:

سارق با ۱۷ میلیارد اموال مسروقه در شیراز دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقی که بیش از 17 میلیارد ریال اموال از یک منزل در شیراز به سرقت برده بود، خبر داد.

سارق با ۱۷ میلیارد اموال مسروقه در شیراز دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار "یوسف ملک زاده"جانشین فرمانده انتظامی  اظهار داشت: در پی سرقت از منزلی در یکی از محله های شهر شیراز، پیگیری موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.
 
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام اقدامات فنی، تخصصی و به کارگیری روش های نوین علمی یک متهم را در این زمینه شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی صورت گرفته مشخص شد متهم هنگام تاریکی شب به وسیله یک دستگاه وانت پراید با پرسه زدن در کوچه پس کوچه های مناطق مرفه نشین شهر شیراز، منازلی را که بدون سکنه بوده شناسایی و سپس اقدام به سرقت اموال می کرده است.
 
سردار ملک زاده اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه این سارق، مقادیری اموال مسروقه شامل 600 گرم طلا و تعدادی لوازم خانگی به ارزش بیش از 17 میلیارد ریال کشف شد.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست تا منازل خود را به سیستم های هشدار دهنده و ضد سرقت مجهز کنند، از نگهداری طلا و اشیای با ارزش در منزل خودداری و هنگام مسافرت منزل خود را به افراد مورد اعتماد بسپارند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه