English

روند کاهشی فوتی های کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: هم اکنون روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا روندی کاهشی است و ۱۸۴بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند.

روند کاهشی فوتی های کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اطلاع داد: هم اکنون روند ابتلا، بستری و فوتی های ناشی از کرونا روندی کاهشی است و ۱۸۴بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه این اطلاع رسانی تصریح کرد: از این تعداد ۱۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

پهلوان اظهار کرد: هم اکنون ۵۵ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که ۴۴ نفر آنان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

وی همچنین متذکر شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که ۵۲ نفر آنان در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه بستری شدند.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۸ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا در خراسان رضوی به بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه