English

محمد پهلوان:

کاهش مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: هم اکنون روزانه بیش از ۱۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری می‌شوند.

کاهش مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: با ادامه روند کاهشی مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی ، شمار بستری شدگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های این استان به کمتر از ۴۰۰ نفر رسیده است.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: در حال حاضر تعداد بیماران کرونایی شامل مبتلایان سرپایی، بستری‌شدگان، فوتی‌ها و بیماران بد حال بستری شده در بخش‌های مراقبت‌های ویژه ناشی از این بیماری در خراسان رضوی رو به کاهش است.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۳۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند که ۱۲۳ نفر آنان بد حال بوده و در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای این استان تحت درمان قرار دارند.

وی در ادامه متذکر شد: همچنین در حال حاضر بیش از ۳۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که از این تعداد ۹۳ بیمار بدحال در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان های زیر پوشش این دانشگاه تحت درمان هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: هم اکنون روزانه بیش از ۱۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری می‌شوند که سهم بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد بیش از ۹۵ بیمار است.

پهلوان در خاتمه یادآور شد: علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد و روزانه بیش از حدود ۱۶۰ بیمار سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا به مراکز ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه