English

۳۲ تیم راهداری خوزستان به پایانه مرزی مهران اعزام شدند

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۳۲ تیم و ماشین آلات راهداری به منظور مدیریت بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) از استان خوزستان به مرز مهران اعزام شدند.

۳۲ تیم راهداری خوزستان به پایانه مرزی مهران اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مرتضی بهداروندی سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان  یکشنبه اظهار داشت: ۱۶ دستگاه وانت و نیز ۱۶ دستگاه کمپرسی به منظور ساماندهی بیشتر و پیشگیری از بروز نابسامانی‌ در بخش حمل ونقل مسافر هنگام برگشت زائران کربلا از خوزستان راهی مرز مهران شدند.

وی افزود: همچنین گشت های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان مجهز به بیسیم، چراغ گردان و سایر تجهیزات به همراه ۲۳ نفر راهدار به مرز مهران اعزام شدند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در مجموع ۵۵ نفر نیرو با تجهیزات تا پایان شهریورماه در مرز مهران مستقر خواهند بود.

بهداروندی هدف از این اقدام را مدیریت بازگشت زائران اربعین به ویژه ناوگان حمل ونقل مسافربری عنوان کرد و گفت: از ششم شهریورماه  نیز ۱۰ تیم راهداری در محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه مستقر شدند.

وی افزود: پنج تیم از این تعداد در محور منتهی به مرز شلمچه و پنج تیم در محور منتهی به مرز چذابه مستقر هستند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: علاوه بر این، هشت تیم راهداری برای استقرار در سه محور ورودی استان خوزستان در نظر گرفته شد.

وی افزود: این تیم‌ها با هدف کنترل ترافیک جاده ای با همکاری پلیس راه در ورودی‌های خوزستان و محورهای منتهی به مرزهای این استان مستقر می باشند.

پایانه‌های شلمچه و چذابه در خوزستان ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین حسینی می باشند.

بر اساس تقویم رسمی کشور ۲۶ شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۴ هجری شمسی اربعین حسینی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی