English

سرپرست استانداری ایلام در بازدید ازمرز مهران:

نظارت بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی در مرز تشدید می‌شود

سرپرست استانداری ایلام با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌ها خوب، اما کافی نیست و وحدت و همراهی مردم و مسئولان رمز پیروزی بر کرونا دراستان ایلام است،گفت: نظارت بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی در مرز تشدید می‌شود.

نظارت بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی در مرز تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوزری در بازدید از پایانه مرزی و مرز تجاری مهران در جریان روند اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در این مناطق قرار گرفت و افزود: با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در آن طرف مرزها و در کشور عراق رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در مرز مهران خوب است اما کافی نیست.

وی  از تشدید نظارت‌ها بر نحوه اجرای دستورالعمل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در مرز خبر داد و اظهار داشت: مجموعه عوامل دست‌اندرکار بایستی از تمامی ظرفیت‌ها برای ممانعت از ورود کرونای انگلیسی جهش یافته به استان استفاده کنند.

سرپرست استانداری ایلام خواستار مشارکت عوامل دست اندرکار در طرح شهید سلیمانی برای کمک به کنترل مرز در بحث کرونا شد و تصریح کرد: مرز مسافری مهران کماکان بسته و مرز تجاری مهران باز است اما در بازارچه مرزی می بایست نظارت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی به طور کامل صورت پذیرد.

نوذری مهار کرونا در استان و جلوگیری از تشدید شرایط را منوط به همکاری بیش از پیش مردم و مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز تعامل، همکاری وحدت و همراهی بین مردم و مسئولان مشهود است و این عامل بسیار مهمی در غلبه بر این ویروس منحوس به شمار می‌رود.

سرپرست استانداری ایلام گفت: شرایط امروز استان می طلبد که همه دستگاه های درگیر در کار از فرمانداری شهرستان مهران گرفته تا عوامل پایانه مرزی، گمرک استان، بسیج و سپاه و مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی، مجموعه عوامل درگیر در طرح شهید سلیمانی، کادر پزشکی و درمانی، هلال احمر و صدا و سیما و اصحاب رسانه دست در دست هم و با همراهی و همکاری، سد مستحکمی در برابر ویروس جهش یافته انگلیسی به خاک کشور ایجاد کنند.

نوزری رمز پیروزی بر کرونا در استان را وحدت و همراهی مردم و مسئولان عنوان کرد وافزود: بسیار امیدوار هستیم در آستانه سال نو با تمهیدات ویژه ای که در تقابل با ویروس منحوس کرونا اندیشیده شده است استان ایلام نسبت به عید سال گذشته فضای آرام تری پیش روی خود داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه