English

اهدای یک هزار جلد کتاب به کتابخانه دانش آموز شیراز

خانواده مرحوم «احمد تشکر» از نویسندگان فقید استان فارس هزار جلد کتاب به کتابخانه دانش آموز شیراز اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد حسین تشکر، در مراسم اهدای یک هزار جلد کتاب به کتابخانه دانش اموز شیراز، گفت: پدرم در اوقات فراغت خود به نویسندگی می‌پرداخت و ۲۰ هزار جلد کتاب از وی به یادگار مانده است.

وی با بیان اینکه مرحوم احمد تشکر در دوران نویسندگی به جای حق تألیف، از ناشران کتاب‌های بیشتری دریافت و به مراکز علمی و سایر افراد اهدا می‌کرد، افزود: ما نیز تصمیم گرفتیم این نیت خیرخواهانه پدر را دنبال کرده و تعداد یک هزار جلد از کتاب‌های آن مرحوم را به کتابخانه دانش آموز شیراز اهدا کنیم.

تشکر افزود: در مرحله بعد حدود ۴۰۰ جلد کتاب آن مرحوم را به کتابخانه شهرستان آباده اهدا خواهیم کرد.

مرتضی کریمی، رئیس سازمان دانش آموزی فارس نیز گفت: کتابخانه دانش آموز از آغاز همه گیری کرونا به مدت ۲ سال تعطیل بود و همزمان با آغاز سال تحصیلی در آستانه بازگشایی قرار دارد.

وی افزود: اهدا این هزار جلد کتاب به منظور تأمین منابع جدید در بازگشایی مجدد این کتابخانه صورت گرفته است.

کریمی با اشاره به اجرای طرح فرهنگی نذر کتاب از ناشران و دیگران خیران حوزه کتاب و کتابخوانی برای مشارکت اهدا کتاب به کتابخانه دانش آموز دعوت کرد.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس افزود: این کتابخانه تا پیش از تعطیلی دارای حدود ۳ هزار و نهصد عضو بود و از مهر ماه با بازگشایی مجدد امکان پذیرش اعضای جدید فراهم است.

کتابخانه دانش‌آموز متعلق به آموزش و پرورش فارس است که در سال ۱۳۹۴ مدیریت این کتابخانه به سازمان دانش‌آموزی فارس واگذار شد؛ این کتابخانه دارای بیش از ۱۵۳ هزار جلد انواع کتاب تخصصی، عمومی و کمک درسی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه