English

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان:

در فضای سخت افزاری مشهد، کتابخانه ها نقش نرم افزار را دارند

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی بیان کرد: تلاش ما بر این است تا با ارائه خدمات فرهنگی موثر به ویژه در مناطق کم برخوردار و دور افتاده علاوه بر اجرای عدالت فرهنگی و اجتماعی، رشد فرهنگ عمومی را نیز رقم بزنیم.

 در فضای سخت افزاری مشهد، کتابخانه ها نقش نرم افزار را دارند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، تفاهم نامه همکاری فی ما بین اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد با هدف افزایش تعاملات فرهنگی امضا شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ضمن تبریک آغاز دهه ولایت و امامت عنوان کرد: نوع نگاه سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهردرای مشهد به مسائل فرهنگی مبتنی بر تحولات اساسی و مهم در شهر مقدس مشهد است.

سبزیان در ادامه این خبر اضافه کرد: ما معتقد هستیم که در فضای سخت افزاری شهر مشهد مقدس، کتابخانه ها نقش نرم افزار را ایفا می کنند و مجموعه هایی که می توانند نقش به سزایی در رشد فرهنگ عمومی داشته باشند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به نتایج موثر و مفید همکاری دو دستگاه افزود: همکاری و هم افزایی اداره کل کتابخانه های عمومی و شهرداری باعث حرکت پرشتاب تر در مسیر آبادانی شهر می شود.

وی همچنین تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا با ارائه خدمات فرهنگی موثر به ویژه در مناطق کم برخوردار و دور افتاده علاوه بر اجرای عدالت فرهنگی و اجتماعی، رشد فرهنگ عمومی را نیز رقم بزنیم.

سبزیان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص راه اندازی کتابخانه مرکزی شماره ۲ در یکی از مناطق کم برخوردار شهر مشهد با همکاری شهرداری متذکر شد: در خصوص مشارکت در اجرای رویدادهای فرهنگی مشترک که منتج به فرهنگ سازی عمومی با استفاده از ظرفیت کتابخانه های سیار و مستقر می شود اعلام آمادگی می کنیم.

علی رضا زاده همدانی، مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد نیز در ادامه این جلسه اعلام کرد: با توجه به ظرفیتهای آبادانی کلان شهر مشهد باید این شهر را از محاسبات از قبل تعیین شده خارج کنیم. امروز اولویت ما رسیدگی به حداقل استانداردها در شهر مشهد مقدس به ویژه در مناطق کم برخوردار و دورافتاده است.

همدانی ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی و مجموعه کتابخانه های عمومی استان اظهار امیدواری کرد همیاری و همکاری دو دستگاه باعث افزایش سرانه های فرهنگی و اجتماعی در جهت رسیدن به استاندارهای لازم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه