English

حسین دشتبان خبر داد؛

کسب رتبه برتر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور توسط خراسان رضوی

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی بیان کرد: امسال خراسان رضوی در بین استان‌های کشور در حوزه اجرای طرح‌های پنج گانه مقابله محور در خصوص قاچاق کالا و ارز، رتبه برتر را بدست آورد.

کسب رتبه برتر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور توسط خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین دشتبان دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: امسال خراسان رضوی در بین استان‌های کشور در حوزه اجرای طرح‌های پنج گانه مقابله محور در خصوص قاچاق کالا و ارز، رتبه برتر را بدست آورد.

دشتبان در ادامه اضافه کرد:  این ارزیابی به تازگی توسط ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در خصوص فعالیت‌های ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ کمیسیون‌های کل کشور انجام شده است.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی تصریح کرد: بر این اساس مقام نخست در رسیدگی، کشف و برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز نیز برای استان خراسان رضوی حاصل شده است.

وی تاکید کرد: خراسان رضوی با تعداد ۲۶۸ بازرسی از سطح عرضه که منجر به تشکیل ۱۳۸ پرونده موثر قاچاق کالا و ارز به ارزش ۴۴۱ میلیارد ریال ثبت شده است از لحاظ تعداد پرونده‌های تشکیل شده و از نظر ارزش ریالی پرونده‌ها رتبه نخست را در بین استان‌های کشور کسب نموده است.

 دشتبان یادآور شد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز محقق نمی‌شود مگر با همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌های متولی که خوشبختانه این همکاری مضاعف در میان متولیان امر در استان به خوبی مشهود بوده و سرآمد این فعالیت‌ها نیز توسط همکاران ما در سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه