English

کاهش ۲۵ درصدی کالا در خراسان رضوی

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی با اشاره به اینکه قاچاق کالا در خراسان رضوی از ابتدای سال تاکنون ۲۵ درصد کاهش یافته است گفت: خراسان رضوی، استان هدف و مقصد کالا‌های قاچاق وارداتی به کشور است که از استان تهران و از استان‌های جنوبی و مرکزی وارد می‌شوند.

کاهش ۲۵ درصدی کالا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین دشتبان دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: قاچاق کالا در خراسان رضوی از ابتدای سال تاکنون ۲۵ درصد کاهش یافته است.

دشتبان ادامه داد: ارزش کل کالاهای مکشوفه به ظن قاچاق در چهار ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ برابر با ۳ هزار میلیارد ریال بوده که ۲۵ درصد کاهش داشتیم و آن هم به دلیل تصمیم درست اجرای محدودیت کالا‌های اساسی بود.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی همچنین افزود: از نظر ارزش ریالی به ترتیب فرآورده‌های نفتی، مواد غذایی، لوازم خانگی و دارو بیشترین مقدار را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه متذکر شد: با توجه به اینکه خراسان رضوی، استان هدف و مقصد کالا‌های قاچاق وارداتی به کشور است، ۸۰ درصد کالا‌های مکشوفه از استان تهران و ۲۰ درصد دیگر از استان‌های جنوبی و مرکزی وارد استان می‌شوند.

دشتبان در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد و گفت: در مسیر خروجی نیز کشور افغانستان و استان‌های جنوبی مقصد کالا‌های خروجی از استان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی