English

کشف کالای قاچاق ۳۵ میلیاردی در "کوه‌چنار"

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 35 میلیارد ریال در شهرستان " کوه‌چنار"، خبر داد.

کشف کالای قاچاق 35 میلیاردی در "کوه‌چنار"

به گزارش خبرگزاری موج فارس ،سردار "یوسف ملک‌زاده" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی "کوه‌چنار" حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی "کازرون-شیراز"  به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از آن کامیون 4 دستگاه قهوه‌ساز، 2 هزار و 950 عدد انواع ساعت زنگ‌دار و 37 هزار و 532 عدد دستمال پارچه‌ای، اسباب بازی، لیوان، پیانو، گل مصنوعی، آونگ و گوی تزئینی و جعبه موسیقی خارجی قاچاق و فاقد مدارک که به صورت بسیار ماهرانه‌ای در پوشش حمل گالن‌های خالی 20 لیتری جاسازی شده بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 35 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد

 

توقیف جرثقیل 87 میلیاردی قاچاق در "کازرون"

سرهنگ "اسماعیل زراعتیان"، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک کامیون حامل یک دستگاه جرثقیل مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد پلاک نصب شده بر روی جرثقیل جعلی و به صورت غیرقانونی و قاچاق وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه ارزش جرثقیل مکشوفه برابر نظر کارشناسان 87 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد

کشف محموله گیاهان دارویی قاچاق در "بوانات"  

سرهنگ "ابوالحسن مزارعی" ، در تشریح این خبر بیان کرد: در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته ماموران انتظامی "بوانات" حین گشت‌زنی هدفمند در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از آن خودرو 90 کیلوگرم گیاه دارویی قاچاق از نوع آویشن کشف و راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی "بوانات" خاطر نشان کرد: ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است.

توقیف خودور حامل روغن صنعتی قاچاق  

سرهنگ "ابوالحسن مزارعی" ، در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و فرآورده‌های نفتی، روز گذشته ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوانات حین ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به  یک دستگاه  کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 23 هزار و 950 لیتر روغن صنعتی قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف و راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی بوانات با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 3 میلیارد و 100 میلییون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: مقابله با قاچاق به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است و با قاچاقچیان به شدت مقابله خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
عکاس:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه