English

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور:

۴۷ داروی جدید بیماران خاص تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: تعداد اقلام دارویی تحت پوشش بیمه افزایش یافت و 47 داروی جدید بیماران خاص تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

47 داروی جدید بیماران خاص تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، میر هاشم موسوی در بازدید از درمانگاه مرحوم تاج الدین خمینی شهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکل بیمه شدگان تامین اجتماعی با تنها بیمارستان خمینی شهر که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است، تفاهم نامه ای منعقد تا طی آن فرانشیز بستری بیمه شدگان به صفر برسد.

وی با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان در قالب نظام  سطح بندی وزارت بهداشت امکان‌پذیر است، افزود: رویکرد تامین اجتماعی بجای ساخت بیمارستان، خرید راهبردی خدمات است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، توسعه خدمات را رویکرد این سازمان عنوان کرد و ادامه داد: وضعیت درمانی و خدماتی مراکز درمانی تامین اجتماعی را از نظر کمی و کیفی مورد بررسی قرار داده‌ایم و بدنبال شناسایی نواقص و رفع کمبود ها هستیم.

وی  با اشاره به اینکه تا یکماه دیگر کمبود تجهیزات پزشکی درمانگاه مرحوم تاج الدین خمینی شهر رفع خواهد شد، گفت:بزودی این بیمارستان مجهز به دستگاه opjخواهد شد.

میر هاشم موسوی افزود: توسعه خدمات تخصصی در این درمانگاه را خواهیم داشت و بزودی متخصص قلب، زنان و زایمان و اورولوژی مستقر می شوند.

وی با اشاره به طرح دارویار  گفت:  ۳۶۶ قلم دارو تحت پوشش بیمه قرار گرفته  که مابه‌التفاوت آن در قالب یارانه دارو توسط سازمان برنامه و بودجه به بیمه ها پرداخت  و به موازات آن پرداخت هزینه دارو از جیب مردم کاهش می یابد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور افزود: تجهیز مراکز درمانی تامین اجتماعی به  تجهیزات پیشرفته در دستور کار قرار گرفت که در این راستا اقدام به  خرید ام آر آی، سی تی اسکن، رادیولوژی پیشرفته( opj) کردیم که به اقتضای نیاز مراکز درمانی و در جهت توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی توزیع می‌شود .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه