English

نمکی :

نگران دارو نباشید

سرپرست وزارت بهداشت گفت: منابع مورد نیاز طرح تحول نظام سلامت را تأمین می‌کنیم و مشکلی وجود ندارد.

نگران دارو نباشید

به گزارش خبرگزاری موج، سعید نمکی در حاشیه بازدید از طرح‌های درمانی اصفهان اظهار کرد: برای تأمین داروهای پایه اقدامات لازم را برای کمک به افراد نیازمند انجام داده‌ایم و تا پایان سال آینده هیچ مشکلی نداریم و مردم نگران تهیه دارو نباشند. دنبال راهکارهایی هستیم تا ضمن پیشگیری، به کمتر شدن هزینه مردم در حوزه دارو کمک کنیم و در این جهت بسیج همگانی را برای کاهش و کنترل بیماری‌های غیر واگیردار مثل انواع سرطان‌ها، دیابت، قلبی و عروقی تدارک دیده‌ایم و دنبال خدمت صادقانه به مردم به ویژه محرومان و نیازمندان جامعه هستیم.

نمکی گفت: برای کمک به بیماران به خصوص بیماران خاص بسته‌های مختلفی از جمله ماندگاری طبیب در مناطق محروم، حمایت از بیماران صعب‌العلاج و کاهش پرداخت از جیب بیماران را تدارک دیده‌ایم و مصمم هستیم طرح تحول نظام سلامت را با جدیت دنبال کنیم تا بتوانیم به مردم ایران خدمت رسانی شایسته انجام دهیم.

سرپرست وزارت بهداشت ادامه داد: گرفتن فرانشیز از بیماران بیمه تأمین اجتماعی که چند وقتی است مطرح شده، منتفی شده و باید دنبال طرح‌هایی باشیم که خدمت رسانی را بیشتر و بهتر کند، این مردم استحقاق بیشترین و بهترین خدمات هستند و نباید در زمان بیماری مشکلی بر دردشان اضافه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه